Roy Schröder Geplaatst: 22 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 22 april 2018 van de week een nieuwe distrubutieriem/waterpomp en spanner besteld. naar alle info wat ik had dacht ik een automatische spanner nodig te hebben voor mijn 2001 S2. maar ik hoor nu dat ik een manuele spanner zou moeten hebben ik heb hem nog nooit vervangen dus weet niet wat erop zit. ik heb er geen verstand van, maar zou beide kunnen ? Volgens Jan, die ook een S2 uit 2001 heeft, zou er een automatische opzitten. met mijn kenteken invoeren kom ik nergens. Quote
J. Bakker Geplaatst: 23 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 23 april 2018 (aangepast) Komt goed Roy, als je de kap er voor weg hebt zie je het direct, maar ik ga er nog steeds vanuit dat je een automatische hebt net zoals de mijne 23 april 2018 aangepast door J. Bakker Quote
Roy Schröder Geplaatst: 23 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 23 april 2018 als ik mijn motornummer vergelijk bij elise-parts dan zou ik een automatische moeten hebben, dus ook ik ga daar vanuit. echter...sluit zowel lotus als elise-parts niet uit dat het toch een manuele spanner kan zijn. de nieuwe is al onderweg, en zo gauw ik de kap eraf heb zie ik dan wel wat ik moet hebben. in het slechtste geval moet ik een manuele spanner kopen met bijbehorende riem. Quote
J. Bakker Geplaatst: 25 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 25 april 2018 en Roy heb je de materialen al binnen ? Quote
Roy Schröder Geplaatst: 26 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 26 april 2018 yep, een uur geleden gekregen. Is die Gates set met pomp en automatische spanner waar jij me het nummer van doorgaf. komende weken nog ff geen tijd ervoor helaas, en dan hopen dat het de goeie set is 😉 Quote
Tim Valk. Geplaatst: 27 april 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 27 april 2018 Begonnen aan de herstelling van de elise van een nederlander nieuwe kop volledig klaar en voorbereid, auto zelf volledig gedemonteerd, nu de beschadigde balken demonteren, slijpen .. breken.... Quote
Klaas van Veluw Geplaatst: 27 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 27 april 2018 respect tim ........en dan ook nog eens in een redelijke kleine ruimte 👌 Quote
Tim Valk. Geplaatst: 27 april 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 27 april 2018 Thanks ondertussen de kop volledig afgebroken, alles balken verwijderd nu nog opzuiveren en nieuwe kop verlijmen Quote
Roy Schröder Geplaatst: 28 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 28 april 2018 hoe ga je dat oplossen met die rechter koelwater leiding die door de balken loopt ? Quote
Tim Valk. Geplaatst: 28 april 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 28 april 2018 Komt een nieuwe in Quote
Roy Schröder Geplaatst: 28 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 28 april 2018 (aangepast) ok, want die willen nog wel eens gaan lekken daar. overigens nog een electrische auto op basis van de Elise gevonden. deze versie kost 3 ton !!! vind hem nog oerlelijk ook. https://www.autoblog.nl/de-pg-elektrus-is-een-elektrische-lotus-voor-bijna-3-ton 28 april 2018 aangepast door Roy Schröder Quote
Tim Valk. Geplaatst: 29 april 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 29 april 2018 Nice, onder de 3 sec aan 100😱 Quote
A.Boeren Geplaatst: 30 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 30 april 2018 Heren, Volgens mij loopt dit draadje wel heel goed, het wordt een keertje tijd voor een meetingkje daar in het zuiden des lands :) Benieuwd naar de highly efficient ingedeelde Tims garage (met kalender) en daar moeten zekers wel wat rijweggetjes te vinden zijn. Groet, Arjan Quote
Mischa Bauman Geplaatst: 30 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 30 april 2018 ja een elise speedster meeting by the kcc 😜 Quote
J. Bakker Geplaatst: 30 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 30 april 2018 (aangepast) 3 minuten geleden zei Mischa Bauman: ja een elise speedster meeting by the kcc 😜 Tuurlijk een speedster hoort er ook bij, dit is toch gewoon de evolutie van een een kitcar 😉 30 april 2018 aangepast door J. Bakker Quote
Richard Aerdts Geplaatst: 30 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 30 april 2018 Rijwegen genoeg hier in het Zuiden, zitten op dit moment alleen veel van die tweewielers op. De tuin van Tim is misschien nog wel leuker als zijn garage, ben er vorige week even op bezoek geweest. Heb de elise bekeken waar hij aan het werken aan is. Wel grappig, is nog geen 10 minuten van mijn huis af. Dus als ik schade rijd weet ik waar ik moet zijn. Quote
Roy Schröder Geplaatst: 1 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 1 mei 2018 interesse voor een toer tochtje te plannen ? Quote
Mischa Bauman Geplaatst: 1 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 1 mei 2018 ja. dat is wel leuk verzamelen in swifterbant? Quote
Tim Valk. Geplaatst: 1 mei 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 1 mei 2018 Zie ik ook wel zitten, prik maar een datum Een rit voor de volledige club wil ik volgend jaar doen hier tussen de bloesems van de fruitstreek, dit jaar nog te druk met verbouwingen en voetbal waar ik nog in zit tot einde seizoen. Na het bezoekje van Richard mijn liefde gevonden voor een speedster! Ook gezien dat je deze in UK vind vanaf 8000€, wat niet overdreven is Ondertussen de nieuwe kop en nieuwe deurpoot gepast, lijmen kan beginnen Quote
Roy Schröder Geplaatst: 2 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 2 mei 2018 gisteren op L1 nieuws, een flinke aanrijding op de autosnelweg( waarschijnlijk A2), waarbij een rode Elise zo te zien was afgeschreven. weet iemand wie dat was ? Quote
J. Bakker Geplaatst: 2 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 2 mei 2018 net even de video terug gezien, geen Elise te zien Quote
Marcel Stehouwer Geplaatst: 2 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 2 mei 2018 https://www.limburger.nl/cnt/dmf20180501_00060896/gewonde-bij-ongeluk-met-meerdere-auto-s-op-a2 Quote
J. Bakker Geplaatst: 3 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 3 mei 2018 had ik niet gezien en ja dit is een Elise.... jammer hoor, als de bestuurder en bijrijder en maar goed vanaf zijn gekomen, dat is toch het belangrijkste Quote
Roy Schröder Geplaatst: 3 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 3 mei 2018 hoe rijd de wagen nu na de cat reparatie Jan ? Heb vanmiddag weer genoten en met m'n zoontje een tourtje Ardennen gedaan. onderweg even bij Spa gestopt om de geur op te snuiven van Le Mans wagens die de eau rouge beproefde 🤗 was weer een geslaagt middagje met goed weer ! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.