Alle activiteit
Deze stream update zichzelf
- Vandaag
-
Beste allen, Ik heb hulp nodig voor het afronden van mijn project. Heb een Omex 710 ECU, grotendeels aangesloten op de motor volgens bijgeleverde tekening. Ik zit nog wel met een paar aansluitingen waar ik niet uitkom en software matig heb ik er helemaal geen verstand van. Ik heb ook het idee dat mijn injectoren wat te groot zijn. Wie zou mij kunnen helpen de bedrading compleet te maken en de motor aan de praat te krijgen. Het is een nieuwe motor dus ik wil nog niet direct op een rollenbank. Als ik de motor kan starten en hij loopt redelijk kan ik kijken of de koeling dicht blijft, olieleidingen, koppeling schakelen en remmen uitproberen. Als alles eenmaal goed lijkt plan ik een dagje voor de rollenbank. Ik zoek dus een bedrijf of persoon die, tegen betaling natuurlijk, mij verder kan helpen. Ik kan een trailer huren en met mijn auto daarheen rijden. Alle hulp word gewardeerd. Met vriendelijke groet, Pim de Jonge
- Eerdere
-
Op 4 mei is er weer een kcc op de koffie. Vanaf 11 uur staat de koffie klaar bij restaurant de Kribbe aab de weerdseweg 6a Wilp.
-
Nick stelt zich voor
Nick Bakker reageerde op Nick Bakker's topic in Ben je nieuw? stel je even voor!
Bedankt! Er ligt een 2.0 Ford motor in, zo ver als mijn kennis gaat een Zetec silvertop 1e generatie. (dit moet ik nog beter uitzoeken) Voornamelijk word deze wagen gebruikt om lekker mee te toeren. misschien dat hij ooit eens een circuit gaat zien, maar daar heb ik momenteel nog geen behoefte aan. er is al wel een lijstje met dingen wat ik ga aanpassen binnenkort, een van de prioriteiten daarin ligt het inkorten van het carter. de bodemspeling is een paar cm wat ik toch wel aardig dapper vind in ons drempel-landje. Verder gaan de originele stoelen er weer in, aangezien ik iets te groot ben voor deze zetels. misschien dat deze aan te passen vallen zodat het beter past, maar dat word van latere zorg. ~Edit: En natuurlijk word hij binnenkort gepolijst en ik denk in een glascoating gezet... -
Nick stelt zich voor
Rudie Heikens reageerde op Nick Bakker's topic in Ben je nieuw? stel je even voor!
Mooie auto Nick! Wat voor motor? En wat ga je er mee doen? Veel plezier er mee. -
Nick stelt zich voor
Nick Bakker reageerde op Nick Bakker's topic in Ben je nieuw? stel je even voor!
Eindelijk is het dan zo ver, Ik heb een Tiger Cat weten te bemachigen, gisteravond deze op mogen halen! veel blijer ga je mij niet krijgen -
andreo werd lid van de community
-
In het verkeerde topic aangemaakt, dus hier maar een link naar mijn onderdelen te koop: https://www.kitcarclub.nl/forum/index.php?/topic/9696-zijpanelen-mk-indy/
-
Lmario startte met het volgen van zijpanelen MK Indy
-
Ik heb hier nog 2 nieuwe, nooit gemonteerde zijpanelen van een MK Indy liggen. (Wellicht dat ze ook op een model van een ander merken passen.) Let op: het zijn aluminium panelen en ze zijn helemaal gaaf. Ik ga ze niet gebruiken , dus zijn ze te koop voor 175,- Wel graag zelf afhalen, want dit soort panelen verzenden is vragen om beschadigingen.
-
Dank jullie wel voor tips en meedenken. Project gaat hij helemaal stopzetten.
-
Ik zou het anders willen formuleren, "is met het ferrari bijltje geslacht"
-
Bas Bais startte met het volgen van Intro: Kai Glazenburg , Hans van der Vlugt , Voorstel Rondje Peter en 2 andere
-
Hallo Hans, Wellicht is het handig om deel te nemen aan de whatsappgroep, daar wordt wat actiever gereageerd. Tevens is lid worden van deze club ook nog wat voordelen zoals de tourritten, clubdagen op Lelystad en onze clubbladen. Lid worden kan door een mailtje te sturen aan algemenezaken@kitcarclub.nl Deelnemen aan de whatsappgroep kan ik je aan toevoegen.
-
Hoi Peter, Gave auto!! Had je al toegevoegd aan de Whatsappgroep meende ik toch? Wellicht is het ook leuk om lid te worden van onze club. Voordelen van lid worden van deze leuke club zijn de tourritten, clubdagen op Lelystad en onze clubbladen. Lid worden kan door een mailtje te sturen aan algemenezaken@kitcarclub.nl
-
Hoi Steven, Welkom hier. Ik had je al toegevoegd aan de whatsappgroep, maar wellicht is het ook leuk om lid te worden van onze club. Voordelen van lid worden zijn de leuke tourritten, clubdagen op Lelystad en onze clubbladen. Lid worden kan door een mailtje te sturen aan algemenezaken@kitcarclub.nl
-
Hallo Koen, Zou even contact leggen met Bas van kitcarcollection. Hij heeft met dit bijltje al een keer gehakt. Groeten Bas
-
Hoi Kai, Leuke auto en welkom hier. Bijzondere motor/versnellingsbak combi trouwens. Wellicht is het ook leuk om lid te worden en deel te nemen aan de whatsappgroep. Voordelen van lid worden van deze leuke club zijn de tourritten, clubdagen op Lelystad en onze clubbladen. Lid worden kan door een mailtje te sturen aan algemenezaken@kitcarclub.nl Deelnemen aan de whatsappgroep kan ik je aan toevoegen. Groet Bas
-
Hallo allemaal, Mijn naam is Kai Glazenburg. Ik heb een aantal jaar geleden een beschadigde Dino 206 gts replica (Deon) uit het VK hierheen gehaald en deze in 2020 (juist op tijd voor de Brexit) in Nederland op kenteken gezet. 2.9 L Ford V6 motor i.c.m. een Escort RS turbo versnellingsbak. Groeten, Kai
-
Inderdaad Je zit dan wel beschut.
-
Foto’s zeggen vaak meer dan woorden…
-
Hoi, ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Koen en ik ben een goede vriend van me aan het helpen met de verkoop van zijn kitcar. Origineel is het een Peugeot 406 coupe 3.0 V6 omgebouwd naar een 360 modena. Er zit geen herkenbare logo’s van het merk op. Vooral gezien een rechtszaak die hierover geweest is. Daarom weten we niet of het verstandig is om de kitcar te koop te zetten. Of om de kitcar verder weer wat naar eigen inzichten aan te passen zodat deze nog minder op een 360 lijkt. Wat denken jullie? Verkopen of eerst aanpassen en dan verkopen? Iemand interesse in overname? groet Koen
-
Te koop kitcar Milan Seven Plus 2.0 met Honda S2000 motor 240 pk vraagprijs € 19.000,-
Roel B plaatste een topic in Aanbod kitcars
Mooie kitcar te koop op basis van het caterham super seven ontwerp. Duitse makelij, links gestuurd. Voorzien van een Honda S2000 motor met 240 PK, zeer snelle auto. Kenteken 98-DV-BZ, bouwjaar 1994. In 2000 in NL ingeschreven. Leeg gewicht 670 kg. De auto is in juni 2024 APK gekeurd, deze is 2 jaar geldig tot juni 2026. Vraagprijs € 19.000,- De auto is eind 2020 gekocht bij de Kitcarcollection in Swifterbant en is de afgelopen jaren opgeknapt. De volgende onderdelen zijn vernieuwd: Toerenteller Snelheidmeter op GPS Olie temperatuur meter Tank niveau indicator Gehele dashboard met schakelaars Voor schokbrekers Velgen opnieuw uitgedraaid en gespoten Sportstoelen, waarvan bestuurderstoel verstelbaar 4 punts gordels Katalysator in uitlaat (niet verplicht) Opnieuw gespoten , kleur BMW M4 San Marino blauw Elektrische bedrading opnieuw geordend Koplampen Bijzonderheden: Bandenmaat voor 195/590 x 15, achter 225/50 x 15 met voldoende profiel Stuurinrichting onbekrachtigd met afneembaar stuurwiel Voor schijfremmen, achter trommelremmen Starre achteras, achterwiel aangedreven 6 versnellingen handgeschakeld Er is aan de deurzijde een verbreding gemaakt, waardoor er meer ruimte voor de armen is. Bij aankoop was een Acewell boardcomputer aangesloten , deze is nog aangekoppeld. KM stand 2021: 82130. De afgelopen jaren is maximaal een paar honderd km gereden. Er kunnen deurtjes ingehangen worden. De auto wordt echter normaal met mooi weer en met tochtraampjes gereden. Zo is er ook een stoffen dak aanwezig, echter op de auto zijn geen bevestigingen meer aanwezig. Er is geen reservewiel T.b.v. de verzekering is de auto in 2024 getaxeerd op € 22.500,- Bij interesse mail naar rnsboogaard@hotmail.nl Roel Boogaard, Broek op Langedijk -
Welkom Steven, de auto ziet er strak uit .
-
StevenRH startte met het volgen van Voorstellen Steven
-
Ik ben Steven Nijenhuis en kom uit Zutphen. Eind 2015 kocht ik mijn Robin Hood in Engeland. Toen gelijk naar het RDW geweest voor invoering. Helaas voldeed de auto niet aan de eisen en moest ik eraan gaan sleutelen. In 2016 en 2018 ben ik vader geworden en is het project daardoor helemaal stilgevallen. Nu de kinderen ouder zijn, is de liefde voor de Robin weer helemaal terug gekomen en heb ik er veel uren aan gewerkt. Om te beginnen voldeed de Ford Pinto motor niet aan de toelatingseisen. Uiteindelijk heb ik een Ford Sierra donor gekocht en is het ombouwproject begonnen. Ik heb hem ook direct omgebouwd van RHD naar LHD. Ik wil jullie liefhebbers en mede kitcar eigenaren graag eens ontmoeten en kennis delen. Natuurlijk wil ik ook mijn trots tonen. Ik lees graag mee op het forum. Hoewel de beschikbare vrije (lees)tijd beperkt is door het hebben van een eigen autobedrijf en een partner die inmiddels flink zwanger is. De afbeelding is zoals ik hem kocht 10 jaar geleden. Nu nog voorzien van veel stof. Tot snel!
-
-
Het console zit er nog niet in, toch maar een voltmeter met witte achterplaat besteld, past beter bij de andere meters. Hierbij de voorlopige versie
-
Mooie auto! Ik ben benieuwd naar je nieuwe middenconsole!
-
Mooie auto! Veel plezier!