Ga naar inhoud

Was (APK Regels) nu gewoon een blah blah verhaal!

Gast Tim Russell

Aanbevolen berichten

Gast Daniel le Brun
Geplaatst:
koop er maar een.. is hoe dan ook leuk ! en plastic fantastic toch 8)

Ben druk op zoek! Over 3 weken moet ik mijn huidige auto inleveren :o

• Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Geplaatst:

ik heb nog geen post gehad klopt dit....???

:?::?::?::?: ik ook niet :?::?::?:

Gast Rogier Jansen
Geplaatst:

Komt met het volgende clubblad mee.... :roll:

Jullie lijken wel een stel kleine kinderen die hun buurjongetje met een lolly zien lopen... WIL IK OOK!! WIL IK OOK!!

whahahaha

Geplaatst:

LEZEN walter!

het staat echt in dit topic vermeld.

aub geen onzin meer roepen over de keuring er staat hier veel te veel wat niet waar of incompleet is. als je het echt wil weten, wacht dan op het volgende clubblad of lees dit hele topic nog eens door!

grtz Thomas

Geplaatst:

en dan nog

wat heeft het met theo zijn topic te maken

of had theo wat op moeten sturen naar walter

snappiehetnouwelofnie

Geplaatst:

Ik ben de draad kwijt ... maakt me niks uit m'n papieren (kenteken) zijn onderweg :D

enne Thomas bedankt !

Ga nog wat foto's achter m'n kcc artikel aansturen voor dat ik die vergeet.. en een keer nalezen wat ik destijds ook al weer voor onzin uitgekraamd had ahum?! of ik het er nog mee eens ben haha

Groeten, Theo

Geplaatst:

Theo zegt/schrijft dat hij de brief van thomas had, ik heb gelezen dat die pas met het clubblad komt. Daarop bedoelde ik dat ik die nog niet ontvangen had. Niet meer niet minder. Ik wacht rustig het clubblad af.

of begrijp ik het niet goed en bedoeld theo dus alleen dat de brief van Thomas naar de RDW had geholpen.....

achja je kan alles op zoveel manieren lezen...

Geplaatst:

Moet je nog iets beter lezen in het vervolg dan begrijp je het ook hoe ik eraan kom.... :wink:

Groeten, Theo

Geplaatst:
Dit ging toch over een elise?

egh nee oorspronkelijk niet.... maar voor deze discussie ging eigenlijk volgend topic er wel over >> zie http://www.kitcarclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5679

het namelijk deze code op kenteken Elise staan.. dacht ff .. hu kan daar dan ook een Pinto in op carbs zonder cat.. en hadden ze 'm daarom gewogen bij RDW? .. onverwacht dus te zwaar gewogen vanwege onoplettenheid en laat maar gaan instelling als gevolg... nadeel herweging na afslank kuur.. wat "gelukkig" wel weer een aankomend probleem uit de wereld helpt.. begin lek radiator :| een van de aandachtspunten..

maar nu heet het iets van BLA BLA verhaal hier geloof ik.. haha

egh DUS EGK9999 staat voor niet EU EG ofzoiets .. soms puur vanwege niet RDW "100% erkende" kentekenpapieren zoals V5C

wordt nu wel steeds vager dit topic ... :oops:

Groeten, Theo

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...