Roy Schröder Geplaatst: 8 november 2018 Rapporteer Geplaatst: 8 november 2018 👍 schade aan voorzijde lijkt mee te vallen. is het alleen de crashbox, wishbones, radiateur ? of toch meer schade. voorclam en lampen natuurlijk ook
Tim Valk. Geplaatst: 9 november 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 9 november 2018 Ook het chassis geraakt maar valt zeer goed mee gezien ik alleen 1 balkje (datgene wat altijd stuk gaat) moet vervangen
Harry Bouma Geplaatst: 10 november 2018 Rapporteer Geplaatst: 10 november 2018 is dit niet gewoon handel?
Tim Valk. Geplaatst: 10 november 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 10 november 2018 Nee, toch niet, is de vervanger voor de countach, mijn nieuw project na de mk dus, idee is deze volledig ombouwen naar lhd en exige Zou inderdaad goed handel zijn maar ik ben geen handelaar maar iemand die restauraties doet Is ook pas het eerste echt interesant project wat ik tegen kom na de grijze elise welke momenteel mijn dagelijks voertuig is😬
Roy Schröder Geplaatst: 10 november 2018 Rapporteer Geplaatst: 10 november 2018 ga je meteen de ophangingen ook aanpakken ? nieuwe rubbers, fuseekogels, opknappen draagarmen enz enz.
Tim Valk. Geplaatst: 11 november 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 11 november 2018 Denk dat dat het beste is, eventueel de draagarmen laten poedercoaten
Richard Aerdts Geplaatst: 11 november 2018 Rapporteer Geplaatst: 11 november 2018 De countach staat op MP weer te koop???????
Tim Valk. Geplaatst: 11 november 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 11 november 2018 Nee, toch niet alleen het keverchassis met papieren met de motor en pasplaat worden verkocht de boddy, wielen,... worden opgebouwd door de nieuwe eigenaar op een andere bestaande wagen, nl een bricklin, deze heeft dezelfde wielbasis en met jullie 2/3 regeling in principe goed haalbaar de v8 voorin word wel een uitdaging kwa paswerk maar tijdens het opmeten zagen we zeker mogelijkheden
Roy Schröder Geplaatst: 11 november 2018 Rapporteer Geplaatst: 11 november 2018 poedercoaten blijkt niet de juiste behandeling te zijn voor de lange termijn. door het rijden zouden er al na een jaar flinke schilfers afspringen, waardoor de draagarmen weer beginnen te roesten ( en de roest ook onder de overige coating verder gaat). heb toevallig vorige week een heel stuk gelezen hierover onder elise rijders. beste zou zijn, stralen, dan weer opnieuw verzinken, en dan een coating eroverheen zetten wat je eens in de zoveel tijd weer kunt bijwerken. transparante coating word veel gedaan, maar ook weer afgeraden omdat je niet echt goed ziet waar deze beschadigt.
Pim de Jonge Geplaatst: 11 november 2018 Rapporteer Geplaatst: 11 november 2018 Op 9-11-2018 om 07:20 zei Tim Valk.: Ook het chassis geraakt maar valt zeer goed mee gezien ik alleen 1 balkje (datgene wat altijd stuk gaat) moet vervangen Hoi Tim zijn die Bilstein schokbrekers standaard voor een Lotus, lijken aardig op die van de 037. Heb je detailfoto met maten erbij? Groet, Pim
Tim Valk. Geplaatst: 11 november 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 11 november 2018 Deze zijn altijd standaard heb momenteel geen detailfoto, ik doe men best
Tim Valk. Geplaatst: 31 december 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst: 31 december 2019 De toppicnaam klopt nog dus bij deze mijn nieuw werk vervoermiddel (word natuurlijk nog volledig verbouwd) Is een 1600 en gaat dus niet loeihard maar is voor mij zoals iemand anders zijn dagelijks vervoermiddel, de grijze s2 111s gaat dus ook de verkoop in word wel nog omgebouwd naar lhd en krijgt een exige voorkant voor een stoerdere look, fotos van de s2 ombouw en mijn s3 verbouwing volgen nog, idee van de s3 is een voorclam van een detroid electric sp01 er op, de achterclam van een exige s2 en een repaint naar toxic green, voor veel lotus liefhebbers not done natuurlijk maar doe graag mijn eigen ding, vind de s3 origineel net niet stoer genoeg, zeker de achterkant is veel te braaf
J. Bakker Geplaatst: 1 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 1 januari 2020 Ik vraag me wel af hoe je aan de onderdelen komt naar ombouw naar LHD van de grijze elise ? de aluminium onderdelen voor het dashboard zijn niet meer te krijgen voor zover ik weet
Tim Valk. Geplaatst: 1 januari 2020 Auteur Rapporteer Geplaatst: 1 januari 2020 3 uur geleden zei J. Bakker: Ik vraag me wel af hoe je aan de onderdelen komt naar ombouw naar LHD van de grijze elise ? de aluminium onderdelen voor het dashboard zijn niet meer te krijgen voor zover ik weet Heb ergens een complete set kunnen opkopen en deze komt er dus in😉
J. Bakker Geplaatst: 2 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 2 januari 2020 19 uur geleden zei Tim Valk.: Heb ergens een complete set kunnen opkopen en deze komt er dus in😉 den heb je heel veel geluk gehad
Jimmy de Tree Geplaatst: 2 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 2 januari 2020 Dit groene monster ziet er heel dik uit!
R. Broer Geplaatst: 10 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 10 januari 2020 Lekker bezig Tim! Na de verkoop van mijn Westfield aan het begin van de zomer bleef het toch kriebelen bij mij. In november ben ik ook overgestapt naar een Elise. In dit geval een 111R! Deze auto tovert bij mij ook een grote glimlach op mijn gezicht. Anders dan een Westfield, maar minstens net zoveel lol en wat meer auto. Aan deze auto zit ook wat werk, maar wat is het toch heerlijk om onder de auto te liggen!
J. Bakker Geplaatst: 14 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2020 Op 10-1-2020 om 11:35 zei R. Broer: Lekker bezig Tim! Na de verkoop van mijn Westfield aan het begin van de zomer bleef het toch kriebelen bij mij. In november ben ik ook overgestapt naar een Elise. In dit geval een 111R! Deze auto tovert bij mij ook een grote glimlach op mijn gezicht. Anders dan een Westfield, maar minstens net zoveel lol en wat meer auto. Aan deze auto zit ook wat werk, maar wat is het toch heerlijk om onder de auto te liggen! mooie wagen, je zal er veel plezier aan beleven, misschien nog wel meer dan aan de westfield
Klaas van Veluw Geplaatst: 14 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2020 er zijn al aardig wat kitcar liefhebbers overgestapt ook ik heb er geen spijt van maar een kitcar blijft toch mijn aandacht vast houden tim..... groen is een geweldige kleur niets aan veranderen r broer .........de auto veel gezien bij uk sportscars ..veel plezier met de s2 geniet van de simpele techniek en de uitstekende rij eigenschappen mijn oude auto heeft mij inmiddels heel wat uurtjes zoet gehouden ,maar zou er zo weer een aanschaffen
Ben Ubaghs Geplaatst: 15 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2020 Tim, Klaas, R Broer: mooie auto's waar je echt van kunt genieten met rijden en sleutelen. Ook ik bevind mij in een soort tussenfase en heb eind vorig jaar ook een Elise S1 gekocht. Ik kan momenteel kiezen tussen beide 😎 De Elise ben ik deze winter in ieder geval even grondig aan het aanpakken.
Tim Valk. Geplaatst: 15 januari 2020 Auteur Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2020 Nice, maar die vm vind ik toch veel dikker, mijn mk vind ik ook veel meer hebben dan de elise maar kocht de s3 omdat dit my daily drive is en toch net wat meer luxe dan de s2 Klaas, het donker groen blijft👍
Klaas van Veluw Geplaatst: 15 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2020 wow...... ben . erg mooie combi weet u ook wat voor kleur code op de vm zit
Ben Ubaghs Geplaatst: 15 januari 2020 Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2020 2 uur geleden zei Klaas van Veluw: wow...... ben . erg mooie combi weet u ook wat voor kleur code op de vm zit Klaas, jazeker die kleur heb ik zelf uitgekozen en laten spuiten: Alfa Romeo / Fiat 599A Blu Magnetico
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.