Ga naar inhoud

Nieuw dagelijks vervoer


Tim Valk.

Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Tim Valk.

    61

  • Roy Schröder

    21

  • J. Bakker

    17

  • Harry Bouma

    8

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bodem is klaar,voorste bodemplaat zelf gemaakt uit 1mm inox, wel ietsje zwaarder maar dit is verwaarloosbaar tot ik een originele kan vinden, spatbordjes staan terug en hij kan al terug zien:)

IMG_1201.JPG

IMG_1204.JPG

IMG_1211.JPG

IMG_1213.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig mannen, smorgens om 5uur opstaan en nu en dan tot middernacht doorwerken dan krijg je iets gedaan he boys

Grillen en lampekappen passen mooi, ook een nieuwe kabel moeten steken in het dakje, het einde is in zicht

IMG_1265.JPG

IMG_1268.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

In eerste instantie afgekeurd voor de rubbers waar de torsiebaar mee vastzitten, ik had deze vernieuwd in silicone omdat de originele niet vooradig waren,

deze dan vervangen door oude zwarte rubberen en nu blanco goedgekeurd

Ook uitgelijnd ondertussen

IMG_1264.JPG

IMG_1280.JPG

IMG_1332.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Net terug van mijn trip naar vriesland en Terschelling, bij jullie dus, alles goed meegevallen en geen problemen gehad, toch 1000km gemaakt, dik in orde dus!

Verbruik op autostrade zat op 7,6liter, beter dan de verwachting, ook het rijcomfort verbaasd me werkelijk, had veel harder en stroefer verwacht

IMG_1492.JPG

IMG_1498.JPG

IMG_1539.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Laatste punt ook nog in orde gebracht in de elise: het verwarmingspaneeltje vervangen in een zonder knoppen voor de airco gezien deze volledig verwijderd is, misschien een verwaarloos detail voor velen maar ik stoorde me er toch aan de knoppen te hebben welke niet meer is gebruik zijn!

Uit het oude paneeltje de ventilatorkeuzeschakelaar bijgehouden, deze kan gebruikt worden in de mk indy om de kachel in 3 standen te bedienen

2BFF302F-64F2-4544-AFED-E0A7E60A8A1F.jpeg

3DC8AC16-2C3D-4B96-92CA-6DDC808B6AFA.jpeg

24E9697D-BAEB-42AF-8F17-C6BDE3D6ED89.jpeg

aangepast door Tim Valk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in




×
×
  • Nieuwe aanmaken...