Ga naar inhoud

JBA in de make over


Ad Huijgens

Aanbevolen berichten

Harry, de constructie van de schuifruitjes was zo dat je er aan twee kanten je volle hand tegenaan moest drukken en ze zo proberen ze open of dicht te schuiven. Geen fijn systeem dus. Daarbij moet ik meestal omlopen bij tolpoortjes. Maar dit is hooguit 2x per jaar. Te overzien dus. Daarnaast is het glasoppervlak van de nieuwe een stuk groter en dus beter zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Vandaag als een echte naaister achter de naaimachine gezeten en een deurpaneel gemaakt. Valt nog niet mee om alle delen strak en recht aan elkaar te naaien.

Tijdelijke pauze in moeten lassen omdat het kunstleer op was. Komt hopelijk deze week weer binnen zodat ik volgende week de laatste hand kan leggen.

56d7418d0c15e_2016-03-0216.56.03kl.jpg.956d741b82adbd_2016-03-0216.55.44kl.jpg.9

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Zo, auto is helemaal bekleed. Nieuwe zijramen gemonteerd en gekeken of het netjes aansluit op het dakje. Al met al heel tevreden.

Vanmorgen alvast een nieuw project binnen gekregen. De Porsche 256 replica moet van de nodige elektriciteit worden voorzien. Een leuke uitdaging weer. Uitzoeken waar de zekeringen en relais moeten komen. Waar laat ik de bedrading langs lopen enz, enz.

 

56f029e671fd3_2016-03-2117.37.39kl.jpg.256f029f97d4bb_2016-03-2114.05.54kl.jpg.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg mooi geworden. Petje af! Succes met de Porsche, maar ik verwacht dat je dat zonder mijn toegewenste succes ook wel tot een goed einde gaat brengen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Marcel Stehouwer:

Heel erg mooi geworden. Petje af! Succes met de Porsche, maar ik verwacht dat je dat zonder mijn toegewenste succes ook wel tot een goed einde gaat brengen.

 

 

 

Ga ik zeker mijn best op doen. Wil daar geen vriendschap voor op het spel zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Afgelopen week is de Replica naar de RDW geweest en goedgekeurd. Was niet zo ingewikkeld omdat motor en chassis van de Kever waren en voorzien van een zegeltje van de RDW.

APK ook in een keer goed. Alle bedrading was goed en alles werkte. Als ik dit vooraf geweten had, had ik de JBA ook opnieuw gedaan. Scheelt een heleboel werk. Zelfs de bromfiets remmetjes van de VW in een keer goed afgesteld. Was een gepruts maar oké. Speedster staat nu bij de stoffeerder. Ga er deze week nog even heen om de stoelverwarming aan te sluiten. Beetje snobistisch maar de eigenaar wil het graag.

Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige car geworden moet ik zeggen!!! We hebben na de lunch nog tegenover elkaar gezeten nu kan ik mij jouw project ook terug herinneren. Prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...