Ad Huijgens Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 25 februari 2016 Harry, de constructie van de schuifruitjes was zo dat je er aan twee kanten je volle hand tegenaan moest drukken en ze zo proberen ze open of dicht te schuiven. Geen fijn systeem dus. Daarbij moet ik meestal omlopen bij tolpoortjes. Maar dit is hooguit 2x per jaar. Te overzien dus. Daarnaast is het glasoppervlak van de nieuwe een stuk groter en dus beter zicht.
Ad Huijgens Geplaatst: 2 maart 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 2 maart 2016 Vandaag als een echte naaister achter de naaimachine gezeten en een deurpaneel gemaakt. Valt nog niet mee om alle delen strak en recht aan elkaar te naaien. Tijdelijke pauze in moeten lassen omdat het kunstleer op was. Komt hopelijk deze week weer binnen zodat ik volgende week de laatste hand kan leggen.
Stefan Ottenhof Geplaatst: 2 maart 2016 Rapporteer Geplaatst: 2 maart 2016 Het wordt echt een Super mooie classic car
Gerard Mulder Geplaatst: 2 maart 2016 Rapporteer Geplaatst: 2 maart 2016 Schitterend AD. Ziet er erg mooi uit..... Gr.. Gerard
Joey van den Bogaert Geplaatst: 3 maart 2016 Rapporteer Geplaatst: 3 maart 2016 Mag ik een slabbertje? Ziet er echt super uit Ad!
Ad Huijgens Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 12 maart 2016 Mij zelf eens een cadeautje gedaan. Kwam deze tegen voor bijna geen geld. Ziet er uit als nieuw. Inclusief fles met Argonmix.
Frans de Vries Geplaatst: 12 maart 2016 Rapporteer Geplaatst: 12 maart 2016 Dan krijg ik nou de mijne terug, zeker?
Ad Huijgens Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 12 maart 2016 Staat al gepoets klaar om terug te brengen. Bel deze week om af te spreken.
Ad Huijgens Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 21 maart 2016 Zo, auto is helemaal bekleed. Nieuwe zijramen gemonteerd en gekeken of het netjes aansluit op het dakje. Al met al heel tevreden. Vanmorgen alvast een nieuw project binnen gekregen. De Porsche 256 replica moet van de nodige elektriciteit worden voorzien. Een leuke uitdaging weer. Uitzoeken waar de zekeringen en relais moeten komen. Waar laat ik de bedrading langs lopen enz, enz.
Marcel Stehouwer Geplaatst: 21 maart 2016 Rapporteer Geplaatst: 21 maart 2016 Heel erg mooi geworden. Petje af! Succes met de Porsche, maar ik verwacht dat je dat zonder mijn toegewenste succes ook wel tot een goed einde gaat brengen.
Ad Huijgens Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 21 maart 2016 4 uur geleden zei Marcel Stehouwer: Heel erg mooi geworden. Petje af! Succes met de Porsche, maar ik verwacht dat je dat zonder mijn toegewenste succes ook wel tot een goed einde gaat brengen. Ga ik zeker mijn best op doen. Wil daar geen vriendschap voor op het spel zetten.
Ad Huijgens Geplaatst: 23 mei 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 23 mei 2016 Afgelopen week is de Replica naar de RDW geweest en goedgekeurd. Was niet zo ingewikkeld omdat motor en chassis van de Kever waren en voorzien van een zegeltje van de RDW. APK ook in een keer goed. Alle bedrading was goed en alles werkte. Als ik dit vooraf geweten had, had ik de JBA ook opnieuw gedaan. Scheelt een heleboel werk. Zelfs de bromfiets remmetjes van de VW in een keer goed afgesteld. Was een gepruts maar oké. Speedster staat nu bij de stoffeerder. Ga er deze week nog even heen om de stoelverwarming aan te sluiten. Beetje snobistisch maar de eigenaar wil het graag. Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging?????
David Francken Geplaatst: 23 mei 2016 Rapporteer Geplaatst: 23 mei 2016 Prachtige car geworden moet ik zeggen!!! We hebben na de lunch nog tegenover elkaar gezeten nu kan ik mij jouw project ook terug herinneren. Prachtig!
Fabian Snijders Geplaatst: 23 mei 2016 Rapporteer Geplaatst: 23 mei 2016 Ad , complimenten ziet er strak uit. Zelf doen is super gr fabian
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.