Frank Devocht Geplaatst: 14 september 2014 Rapporteer Geplaatst: 14 september 2014 misschien domme vraag, maar waarom polijsten en geen clearcoat erover? Quote
Harry Bouma Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 14 september 2014 Geen domme vraag. Bewuste keuze.Ten eerste krijgt de solid lak door het polijsten een verouderd effect die ik mooier vindt dan een nieuwe lak.Ivm de vele steenslagschade die je met een 7 onvermijdelijk krijgt is een solid color beter bij te werken.Bovendien krijgt de lak nog wel een plastidip coating. Quote
Harry Bouma Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 4 januari 2015 Tijdje druk geweest met andere zaken. Toch wat vorderingen kunnen maken.Keramisch gecoate spruitstukken opnieuw gecoat, ziet er nu al erg snel uit.Ik kom er uiteindelijk wel. Quote
J. Bakker Geplaatst: 4 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 4 januari 2015 ja echt mooi maar hoe staat het nu met je XTR Quote
Harry Bouma Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 4 januari 2015 ja echt mooi maar hoe staat het nu met je XTRMotor is eruit voor een lagerrevisie. Doe gelijk een paar upgrades aan de motor. Schakelvorken en assen, andere overbrenging, schakelnok en oliepomp.Is op zich niet zo veel werk.Maar eerst de se7en klaar. Quote
Klaas van Veluw Geplaatst: 5 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 januari 2015 ziet er zeer goed en strak uit ....harry wat heb jij gedaan ,bij de uitvoer naar de kachel aan vliegwielzijde van het blok ? is dit afgedopt of of doorgelust Quote
Harry Bouma Geplaatst: 5 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 5 januari 2015 Afgedopt. is niet nodig voor de flow en ik gebruik geen heater blok.De opel spiess en JRE motoren waren ook afgedopt.SBD doet het volgens mij ook bij veel van hun motoren.De flow in de kop wordt geregeld via de gaten in de koppakking, Cilinders 1,2 en 3 hebben beduidend kleinere gaten dan bij cilinder 4.En als je een commetic gebruikt zullen deze gaatjes ook niet uitslijten. Quote
Harry Bouma Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2015 Dashbordje klaar. Moest lang wachten op de instrumenten.Scuttle ligt er nog losjes op vandaar de spleet tussen scuttle en facia. Quote
Menno Groenendaal Geplaatst: 14 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2015 Mooi.Wat is dat scherm in het midden? Quote
Harry Bouma Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2015 Het scherm is een digitaal roadbook. Wordt veel op de motortrials gebruikt, waaronder de Dakar.Tripy II. Kan ik zeer aanbevelen.Ook in fel zonlicht goed af te lezen en waterdicht.Werkt volgens het bolletje pijltje principe met ondersteuning van een GPS maptracking.Je maakt vooraf op de computer een route die je kunt volgen. Quote
Tim Valk. Geplaatst: 14 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2015 Weer netjes,Ik zie een kleine pook net voor de vetessepook waarvoor dient deze?Ook zie ik 15 tuimelschakelaars, zijn deze voor de kerstverlichting😀 Quote
Harry Bouma Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2015 Kleine pook is rembalans instelling.Jij kunt niet tellen, kerst is allang voorbij. het zijn er 16.Richtingaanwijzer,claxon,verlichtingruitenwissersensor switch oliedruk/brandstofdruk en watertemperatuur/olietemperatuurdimlicht/grootlichtruitensproeierscreenheatermistlampachteruitrijlampignitionLP pumpHP pumpfanECU mappingLaunchcontroldan nog een drukknop voor de alarmlichten,een drukknop voor de masterswitcheen drukknop en rotatieknop voor de Stack. niet zichtbaar knop voor de blusinstallatie en startknop. Quote
Dirk Strikwerda Geplaatst: 15 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2015 Allemachtig... voor de rest kun je er ook gewoon mee rijden ? Quote
Harry Bouma Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2015 Mijn gedachten was, een vliegtuig heeft ook heul veul knoppen en die gaan erg hard.De knoppen komen uit een vliegtuig dus moet het wel helpen om erg hard te kunnen gaan.Maar op zich valt het best mee. De knoppen zijn in zones verdeeld:basis bediening: verlichting, licht etc.addtional bediening: achteruit, en mistlampengine en performane: launch control mapping pompen etc. Quote
Bas Bais Geplaatst: 15 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2015 Mag je wel even aan de kant van de weg gaan staan wil je wat omschakelen, anders is de aandacht op de weg geheel zoek Nee ziet er mooi en strak uit! Quote
B Lamers Geplaatst: 15 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2015 Komt er nog wel een voorruit op? Of welke ruit ga je anders wissen en besproeien?Verder wel een super nette revisie! Quote
Harry Bouma Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2015 Ik heb de auto modulair gebouwd.Ik heb nu de keuze, met of zonder voorruit, full weatherkit, of complete rollcage.Alles binnen een uur om te bouwen. Quote
B Lamers Geplaatst: 16 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 16 januari 2015 Ik was vorig jaar, volgend mij bij de Sallandrit, al een uur bezig om mijn dakje te proberen op te zetten. Maar dacht daarna: die bui waait wel over Mijn caterham krijgt nu ook een nieuw laagje verf. Alleen kan ik dat niet zelf.Hopelijk tref ik jou met deze auto op een van de meetings/ritten Quote
Harry Bouma Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 16 januari 2015 Dakje gaat binnen 5 minuten. Vergt een beetje handigheid en oefening. wellicht dat een softbits half hood geschikter is. die zit er in een paar tellen op.Ik heb er een met twee ritsen in het dak waardoor in en uitstappen beter gaat. Quote
Harry Bouma Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 19 januari 2015 Voor iedereen die ongerust werd van al die knoppen:NametagsVergt enige handigheid met een scherp mes en gegraveerde naamplaatjes Quote
Wim v d Hil Geplaatst: 20 januari 2015 Rapporteer Geplaatst: 20 januari 2015 Ziet er goed uit Harry !! Quote
Harry Bouma Geplaatst: 14 februari 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 14 februari 2015 De laatste lootjes. Kost toch weer meer tijd dan voorzien. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.