M. Visser Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 13 november 2014 Nou, dat was ie dus wel. En ja ik weet dat hij dat aangegeven moet hebben, bovendien is dit niet de eerste keer dat ik daar rij.Rechtsinhalen is een van mijn zwakke punten. Maar dat krijg je vanzelf met al die linksrijders.Hij geeft geen richting aan naar links, dus leg maar uit waaraan op te maken is dat hij links voorgesorteerd is.
Gast Dave Tromp (2) Geplaatst: 13 november 2014 Rapporteer Geplaatst: 13 november 2014 Ik loot graag mee voor de stoelen!
Roy Schröder Geplaatst: 13 november 2014 Rapporteer Geplaatst: 13 november 2014 kijken wat koos zegt erover;
Gast Marcel van Maanen Geplaatst: 13 november 2014 Rapporteer Geplaatst: 13 november 2014 Juist, Koos heeft er verstand van.
R. Broer Geplaatst: 13 november 2014 Rapporteer Geplaatst: 13 november 2014 Sommige mensen snappen het niet .Als dit zo door gaat dan hou ik niets meer over in huis .Als jullie maar weten dat ik het verrek om m`n gereedschap en inventaris van de loods te verkopen .Dan meld ik me nog liever af als club lid .Dan hoef je ook geen filmpjes meer te kijken op het forum..... Geen gereedschap... Geen kitcar! Wat zou dan de reden kunnen zijn om dit forum te bezoeken..... Zo leuk en educatief zijn de filmpjes niet......!Maar uhhh..... Wat ga je doen met dat schilderij wat al een half jaar staat te drogen.... Ja die met olieverf. Mag ik die overnemen?
Peter Geelhoed Geplaatst: 14 november 2014 Rapporteer Geplaatst: 14 november 2014 Hij geeft geen richting aan naar links, dus leg maar uit waaraan op te maken is dat hij links voorgesorteerd is.Richting aangeven is een zeldzame vaardigheid geworden.(zie het filmpje van marcel ) Het linksrijden en afremmen voor het van links komende convoi exceptionnel geeft voor mij (met veel ervaring op dat stukje) voldoende aan.
C van der Zanden Geplaatst: 14 november 2014 Rapporteer Geplaatst: 14 november 2014 Ik zet mijnn tafel en stoelen ook te koop!Want; als de hond niet thuis is dan danst de kat op tafel en valt ie bij het invoegen van rechts bovenop de muis die te lam is om een baantje op te schuiven.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.