Gast Daniel le Brun Geplaatst: 23 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 23 december 2009 Ik zat al te kijken ... caravan staat er nog precies hetzelfde bij .. en het was een hele grote berg sneeuw opeens.Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet had gezien dat het photoshop was
Bas Slob Geplaatst: 23 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 23 december 2009 Dank je wel voor het compliment daan De schutting had een stuk netter gekunt, maar geen zin om meer dan 10 min mee bezig te zijn
Bart Wensveen Geplaatst: 24 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 24 december 2009 Hi hi mooi gedaanEr is denk nog een andere oplossing om hem er uit te krijgenVraag het gewoon aan een subaru rijder!http://www.dumpert.nl/mediabase/746201/9aee8471/subaru_trekt_vrachtwagen_door_sneeuw.htmlFijne dagen groet bartDank je wel voor het compliment daan De schutting had een stuk netter gekunt, maar geen zin om meer dan 10 min mee bezig te zijn
Gast Marcel Haks Geplaatst: 24 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 24 december 2009 Briljant verzonnen ik was er voor 100% ingetrapt
B.Klaaijsen Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 24 december 2009 wat dacht je van mij, ik schrok me kapot. Wetende dat het ding hier niet weg te krijgen is dacht ik toch even voor 2 seconden dat het echt was gelukt!
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.