B.Klaaijsen Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapporteer Geplaatst: 11 augustus 2009 VERKOCHT GOEDKOPE KITCAR DONOR CQ RACE CURSUSAUTO TE KOOP. MOET WEG>>Complete Rover Metro 114GTI met 1.4 Kserie twincam 16V motor. Retesnel autootje met 105pk. Leuk blok voor kitcarbjr 1994, GEEN APK, WEL nederlands kentekenhad de auto gekocht voor wat onderdelen voor een kitcar waar zo´n motor inligt maar ik moet er een hebben met singlepoint injektie. Ik heb dus voor jan lul die metro gekocht. Echt dom, dacht dat het ook singlepoint injektie was maar het is multipoint de snelste uitvoering. Heb geen zin de hele boel om te bouwen dus mag de metro weg voor 225 euro, de hele auto. Auto ziet er niet uit , grote deuk achter, maar rijdt super.tel 06 - 29146994Ook ideaal autootje voor circuit cursus - licentie rijden etc. Gaat sneller door de bocht dan een seven. hele goeie wegligging, vraag maar aan Tim en Mischa.of kijk eens naar deze filmpjes
Klaas van Veluw Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapporteer Geplaatst: 11 augustus 2009 bas je hebt gelijk zijn echt wel rappe bakiesheb er veel plezier mee gehad
B.Klaaijsen Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 28 oktober 2009 Nog niet verkocht,Is toch geen geld voor wie een snelle cursusauto zoekt of een leuke donormotor met bak. Is al de moeite voor 1 dagje zandvoort.Blokje is echt fris.
Bertram Bakker Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 28 oktober 2009 Tip voor de aankomende GTM Libra / Spyder eigenaar:Donorpakketje voor een Libra / Spyder kost een veelvoud! De 1.4 MPI past (met bak en al) in de Libra / Spyder.
B.Klaaijsen Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 7 december 2009 hier dan de foto'sWie wil er voor 225 euro een goed rijdende en snelle circuit auto ?
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 8 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 december 2009 Mathijs?? En een foto van die mooie deuk??
Gast Mathijs Veen Geplaatst: 8 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 december 2009 Daantje, zat er ook al aan te denken. kunnen we hem niet voor laten staan he!!!Als de deuk niet in de weg zit dan.
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 8 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 december 2009 Komt er nog APK op?Zit er garantie op?Wordt hij nog gepoetst?Kan hij gebracht worden?Wat zijn de rondetijden op Zandvoort?Kan ik hem ook in het oranje krijgen?
B.Klaaijsen Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 8 december 2009 apk ??? op het eerste gezicht wel, goede banden, motor en alles functioneert etc.. garantie JA, niet tot mijn deur maar tot jouw deur en dat is heel ruim voor een auto van 225 euroZandvoort doet dit ding in 2.15Er zit nog een kwart tank in.Ik wil er best een pot menu over smijten als je hem oranje wilt, doen we bij aflevering. Anders gewoon even bauke vragen.Tsjonge wat een werk om van zo'n ding af te komen. Anderzijds betalen mensen wl 500 euro op een circuit dag om zo'n ding te huren.Hij is dus ook te huur. 200 euro per circuitdag en 225 euro borg.
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 8 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 december 2009 en dan mag je hem na die dag houden zeker
B.Klaaijsen Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 Auto is uitsluitend vandaag 21-12 tot 17u gratis af te halen, op voorwaarde dat je hem hier binnen 20minuten uit mn zijpad hebt verwijderd.Dus ook de caravan en trailer verwijderen en de 10 ton sneeuw die ik van mn dak heb geschoven, daarna ook alles weer terugzettener moet nog wel een accu in de metro geplaatst overigens, die krijg je er gratis bij.
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 Haha, jij weet ook wel hoe je moet adverteren!!Mocht er iemand komen om het te proberen, wel filmen!!
Cees Snel Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 We wachten nog even totdat je m gratis komt afleveren, APK en een volle tank
Gast Rogier Jansen Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 en winterbanden met een setje sneeuwkettingen achterin.
Gast Martine Spaans Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 Shit, te laat gelezen!Mag het morgen ook nog? Dan neem ik even vrij van werk
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 special price ... only today ... because you're my friend
J. Tarry Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 We wachten nog even totdat je m gratis komt afleveren, APK en een volle tank LOL
Gast Tim Russell Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 @Rogier ROLMAO.... $hit I'm in England, otherwise i'd be an interesting challange
B.Klaaijsen Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 auto is toch nog verkocht voor geld.Het verbaast me wel dat niemand van de kcc iets zag in deze leuke goedkope goede cursus/circuit auto.
Gast Tim Russell Geplaatst: 21 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2009 Geweldig!Wel filmen hoor!
Bas Slob Geplaatst: 23 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 23 december 2009 Gelukt, de sneeuw mag je houden
B.Klaaijsen Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 23 december 2009 das een goeie! Misschien had je de tijd van het photoshoppen beter kunnen besteden aan het echt weghalen van de auto
Bas Slob Geplaatst: 23 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 23 december 2009 Denk dat photoshop toch sneller is
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.