R van der Ende Geplaatst: 28 februari 2012 Rapporteer Geplaatst: 28 februari 2012 ik blijf er altijd bij want de apk van een kitcar is zo gebeurtals ze niks vinden van rubbertje of iets anders dan is het zo gebeurt
Thomas Walder Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 7 maart 2012 En inmiddels is mijn Westfield APK-gekeurd. Enige probleem was dat bij de wielophanging rechtsachter er altijd ietsje ruimte moet zitten (al is het maar een halve millimeter) tussen de wielophanging en het wiel zelf, want als het veert, dan torderen die onderdelen iets ten opzichte van elkaar. Bij mij was het metaal-op-metaal helemaal ingesleten. Nadeel van een garage waar ze niet echt bekend zijn met dit soort auto's is dat het hem twee uur gekost heeft. Heb het idee dat dat sneller kan als de persoon vaker met dit soort auto's gewerkt had. Maar goed, hij kan er weer een jaartje tegenaan!
Rob Bakker Geplaatst: 7 maart 2012 Rapporteer Geplaatst: 7 maart 2012 Hoi Thomas,Mooi dat je Westfield op het gebied van APK er weer een jaar tegenaan kan.Ik heb onlangs onze Westfield laten keuren bij de plaatselijke dealer. Zijn eerste opmerking was, neem maar een bak koffie dan zal ik hem ff keuren. Hij keek dan ook vreemd op dat ik aangaf, bij de keuring aanwezig te willen zijn. Dit totdat hij eerst over de auto had heen gekeken en er daarna bijna over struikelde. Toen was zijn reactie, rijd hem zelf maar op de brug want dit is voor mij volledig nieuw maar wel erg leuk. Voor hem was dit soort auto's dus ook een nieuw fenomeen en was incl. het samen met mij vervangen van een stofhoes bijna twee uur bezig. Hij gaf aan dat een volgende keuring een stuk vlotter zal verlopen omdat hij nu redelijkerwijs weet hoe de Westfield in elkaar zit en weet waar hij op moet letten.Groet Rob Bakker
Thomas Walder Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 17 maart 2012 Ja, precies, dat het ook voor deze garagemensen nieuw is maakt het wel leuk. Ik ben ook bij de hele keuring gebleven. Die man werd helemaal enthousiast van de Westfield en ging van allemaal dingen uitleggen hoe het werkte en zo. Was voor mij ook weer een leuk half uurtje autotechniek-les.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.