Emiel Tonen Geplaatst: 10 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 10 december 2009 Hallo,ik ben op zoek naar een gevulde gereedschapwagen voor niet al te veel geld. Iemand nog tips?GroetenEmiel
Frank Engels Geplaatst: 10 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 10 december 2009 ebay.dehttp://cgi.ebay.de/Profi-Werkstattwagen-Mannesmann-inkl-321tlg-Werkzeugset_W0QQitemZ350280376489QQcmdZViewItemQQptZDE_Haus_Garten_Heimwerker_Werkstattausr%C3%BCstung?hash=item518e5660a9
Gast Marcel Wierda Geplaatst: 10 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 10 december 2009 Nou moe ...Ik heb gisteren die kist gekocht en wel PRECIES die ... Als je wilt weten of het een goede is ... even een paar dagen geduld.Marcelps. ivm btw garantie ed. wel gekocht bij gereedschapskar.nlhebben diverse karren
Gast Lode Zolderman Geplaatst: 11 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 11 december 2009 Ik heb 2 maanden geleden ook exact dezelfde Mannesman 321delige kist gekocht voor op de zaak. Niet dat we veel sleutelen maar af en toe hebben we wel eens een tangetje of een schroevendraaier nodig. Deze Mannesmann was voor ons ideaal en niet te duur.Kwaliteit/prijs verhouding is redelijk en je krijgt een mooi assortiment.Wilde vorige week de banden van mijn ML demonteren en winterbanden plaatsen. Heb de 2 doppen van 19 kapot gedraaid op de eerste wielmoer.Voor het zware werk is dit dus niet echt geschikt!
Dave Wel Geplaatst: 11 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 11 december 2009 kijk even bij de lidl deze week ??
Peter Kohler Geplaatst: 12 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 12 december 2009 zoiets ? http://www.toolworld.nl/Home.htmlhttp://www.powerplustools.eu/http://www.datona.nl/
Emiel Tonen Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 12 december 2009 Heb waarschijnlijk al iets gevondenhttp://toolsonline.nu/product_info.php?cPath=52&products_id=43zal geen topkwaliteit zijn maar waarschijnlijk goed genoeg voor weinig
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 12 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 12 december 2009 Dat is een aggregaat
Emiel Tonen Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 12 december 2009 Dat is een aggregaat oeps linkje niet gekopieerd, poging 2:http://toolsonline.nu/product_info.php?cPath=52&products_id=432
Gast Marc vd Vossen Geplaatst: 12 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 12 december 2009 Heeft iemand een goede inschatting van de kwaliteit van diverse merken?Als ik het zo lees is mannesmann niet het sterkste, een beetje zoals ik had verwacht. Ik heb momenteel een goede doppenset van Gedore en wat losse doppen, ratel en steeksleutels van Hazet. Vooral het laatste is niet kapot te krijgen en voldoet voor mij dus prima. Hoe moet bijvoorbeeld Kraftwerk worden ingeschat? Ik ga deze winter ook shoppen voor een goede set. De berging gaat verbouwd worden en daar moet gelijk rekening gehouden worden met een goede gereedschapskar. Ik heb er zo'n E1000 voor over. Metrische doppenset heb ik dus al, dus geen belang bij, maar imperial doppen zijn wel handig, evenals goede steeksleutels, tangen, meetspullen etc. Iemand tips wat voor merk dan een goed idee is? Ik ga binnenkort ook even shoppen bij een paar gereedschapszaken in de buurt, maar ben alvast benieuwd naar jullie ideeën.
Onno Zuidema Geplaatst: 12 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 12 december 2009 Kraftwerk is een degelijk merk, vergelijkbaar met Gedore en Hazet.Voor het zware werk kun je beter doppen gebruiken die voor luchtsleutels bedoeld zijn, ze zijn dikwandig en sterker dan normale doppen. Blue Point is erg fijn gereedschap om mee te sleutelen en natuurlijk Snap On, maar dan niet voor 1000 euro!
Gast Daniel Cramer Geplaatst: 13 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 december 2009 Kraftwerk valt toch echt niet in dezelfde klasse als Hazet en Gedore.Kraftwerk koop je net als tengtools een leuke kist met veel spullen voor weinig geld, maar zodra je regelmatig behoorlijk kracht gaat zetten gaat het echt stuk. steeksleutels die openbuigen, ratels die doorslaan, etc.En zodra je de eerste keer je hand kapotslaat omdat je ratel doorslaat heb je er spijt van.Gereedschaps keuze is persoonlijk, maar ik sleutel al 10 jaar intensief met hetzelfde FACOM gereedschap en er is nog nooit iets stuk gegaan. Kost wel iets meer, maar op gereedschap moet je niet bezuiningen is mijn mening, gaat als je er netjes mee om gaat een leven lang mee.gr Daan.
harm Geplaatst: 13 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 december 2009 ik ben het helemaal met daniel eensje zal het moment zeker vervloeken als je een set hebt gekocht waar je na een paar keer gebruiken kapotte stukken in krijgtdan is je kistje plotseling incompleet en als je wat los spul erbij moet kopen kost dat echt wel de hoofdprijsik sleutel de laatste jaren met snap-on gedore bluepoint en hazetgedore vind ik wat minder omdat het vaak dik is en minder afgewerktalle 4 de merken zijn erg sterk maar nog veel belangrijker is de garantie en aftersales bij deze merken bij alle geldt:levenslange garantie en altijd leverbaarik heb nooit meer een ontbrekend stuk gereedschapen ook geen ratels die doorschieten gereedschap koop je voor het leven denk ik en dan maken wat mij betreft een paar tientjes of een paar 100 op een komplete kist niet uit.
S.Postma Geplaatst: 9 januari 2010 Rapporteer Geplaatst: 9 januari 2010 he wat je het best kunt doen is in een keer goed spul kopen. Ik heb zelf een kist van kraftwerk met tangen kracht doppen en torx/inbus en gewoon schroeven draaiers. dat spul werkt prima.Voor ratel set, doppen ,inbusdoppen en steek ring heb ik snap on gekocht. ik zit niet te wachten op doordraaien van bouten of het behang van je handen. doe het a.u.b meteen goed. als je 2 x moet heb je veel frustratie en ben je duurder uit.Snap on is niet echt duurder als gedore o.i.dgroeten
Bas Braams Geplaatst: 9 januari 2010 Rapporteer Geplaatst: 9 januari 2010 Facom.!! Duur maar levenslang garantie.Voor mij persoonlijk 't beste tot nu toe.
Gast Marc vd Vossen Geplaatst: 10 januari 2010 Rapporteer Geplaatst: 10 januari 2010 Ik heb mijn kar ook binnen ondertussen...Bij de lokale gereedschapsboer mijn licht opgestoken en Gedore en Hazet waren me toch echt te duur, 2.5k en 3k voor een volledige wagen + set. Dus ze raadden me de huidige kar aan, Custor. Voor een kleine 1200 klaar, erg compleet en wat garantie betreft schijnen ze niet moeilijk te zijn.Je merkt wel dat de ratel minder is dan mijn Hazet ratel, maar daar heb ik al een belachelijk goede van....dus geen issue...Mooie kar, goed gevuld en komt vrij degelijk over. De praktijk zal het uit moeten wijzen...
Jan de Graaf Geplaatst: 10 januari 2010 Rapporteer Geplaatst: 10 januari 2010 Ik heb bijna alles van Teng. Kost erg weinig en alles is nog heel. Gebruik wel een jaren 70 niet-omkeerbare ratel van gedore voor het zwaardere werk. Ben wel een gereedschaps freak, dus er komt nog wel een keer en setje van facom oid denk ik.Heb ooit bij een bedrijf een facom kar gehad en dat was topspul. Nu stahlwille en ook niets te klagen.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.