Nick Bakker Geplaatst: 29 april Rapporteer Delen Geplaatst: 29 april Leuk Project, Met kenteken. Liefste rijdend. Hoihoi! Ik ben van plan om binnenkort mijn Eerste Kitcar te kopen. Ik ben opzoek naar een project super7 model. (bijvoorbeeld sylva striker) Met dak(je) Bouwjaar voor 1996, liefste op oldtimer kenteken. Geen motorfiets motor. Voorkeur gaat naar stuur aan de goede kant (voor nederland), Stuur aan de verkeerde kant mag ook. Ik kan prima sleutelen, en dat vind ik ook leuk om te doen. dus hij hoeft niet perfect te zijn! Ik zit nog in de oriƫnterende fase. Zodra mijn aanvraag voor het forum word goedgekeurd zal ik me ook even voorstellen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudie Heikens Geplaatst: 17 mei Rapporteer Delen Geplaatst: 17 mei Neem 's contact op met Kitcarcollection in Swifterbant. Alle soorten en maten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.