michel Geplaatst: 23 maart Rapporteer Geplaatst: 23 maart Kan iemand mijn vertellen voor de zekerheid welke aansluiting wat is op de inlaat manifold. Hij gaat op een pinto 2.0. Ik heb een rembekrachtiger slang en een slang van de valve van de olie carter. Maar wat is de andere? Ik hoor het graag. Quote
michel Geplaatst: 24 maart Auteur Rapporteer Geplaatst: 24 maart En ik heb nog een eventueel een aansluiting vanaf het luchtfilter Quote
Dirk Strikwerda Geplaatst: 24 maart Rapporteer Geplaatst: 24 maart De dikke aansluiting is koelwater. De rechter aansluiting is vacuüm voor de rembekrachtiger. De overblijvende kleine aansluiting is voor je carterontluchting. Waarschijnlijk heb je een Weber 32/36 carb of vergelijkbaar. Uit de voet daarvan heb je ook nog een dun vacuüm slangetje naar je verdeler. Is voor de vervroeging van de ontsteking. Quote
michel Geplaatst: 24 maart Auteur Rapporteer Geplaatst: 24 maart Hoi dirk bedank voor de info, na lang zoeken was ik er al een beetje achter gekomen. Ik heb een aluminium pijpje uit het onderblok kan ik deze ook nog ergens anders aansluiten dan in een oilcatchcan? En het gat in het kn luchtfilter kan ik afdoppen? Quote
J. Bakker Geplaatst: 5 mei Rapporteer Geplaatst: 5 mei Ga alsjeblieft ergens ander raad vragen, dit forum is dood en de techische kennis van vele hier is ookal denkt men van niet heel laag Quote
Francesco De Stefano Geplaatst: 8 mei Rapporteer Geplaatst: 8 mei Toch vreemd, 10 jaar geleden stond het hier vol interessante topic’s en waren hier mensen actief die net als ik een auto aan het bouwen waren. Er was hier toen wel degelijk een hoop kennis voor handen. Ik begreep dat alles nu op een whatsapp groep besproken wordt. Misschien dat iemand Michel kan toevoegen. Quote
Rudie Heikens Geplaatst: 11 mei Rapporteer Geplaatst: 11 mei Jammer, dat Whats App... Het hoort op het forum. Quote
Francesco De Stefano Geplaatst: 16 mei Rapporteer Geplaatst: 16 mei Daar denken de millennials anders over Rudie, maar ik ben het met je eens hoor! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.