Ga naar inhoud

VM 77

Tom

Aanbevolen berichten

Hi liefhebbers,

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Tom uit België en al jaren een autoliefhebber. Na jaren tobben, was het nu eindelijk het het moment om een weekendauto te kopen. Ik zocht een oldtimer (wegens interessante jaarlijkse inschrijving en verzekering in Be) een cabrio, iets dat pit had en redelijk uniek. Dan moet ik mijn oog vallen op Lotus 7 afgeleiden a la Caterham, Westfield,… omdat dit mijn eerste weekendwagen was, wist ik niet goed of ik er effectief veel zou in rijden dus dat was afwachten… vorige maand kwam ik dan een mooie VM77 tegen en liet mijn hart spreken. Ondertussen rij ik er een maandje mee en komt hij meermaals per week buiten. Heerlijk. 

Ik heb echter wel enkele vragen en bezorgdheden. Onderhoud van de motor is geen probleem (Opel gsi 16v blok) maar mocht er schade zijn (bv ophanging stuk, achterspatbord,…) waar kan je dan best terecht om dit te herstellen? Elke VM eigenaar heeft hier toch wel eens mee te maken? Op dit moment ziet hij er picobello uit en ik hoop dat nog lang zo te houden maar je weet nooit natuurlijk…

Hopelijk kunnen jullie mij helpen…

groetjes

Tom

0032486240767

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tom,

Ik weet van enkele VM77 rijders dat zij delen zoals wielophanging bij een Gunter Schmidt in Duitsland kopen. Heeft (als ik de verhalen goed heb) jaren in de autosport gewerkt/gereden.

Body delen zal zelf maken zijn of leden die mooie mallen hebben (die zijn er) je hiervan weer een nieuw onderdeel kan maken. 

Kun je ook een foto van de auto uploaden?

Groeten,

Joey van den Bogaert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...