M. de Bondt Geplaatst: 29 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 29 augustus (aangepast) Beste mede kitcar puristen, Aangezien het al en fiks aantal kilo’s gelden is dat ik lid was van deze mooie club en ik nu vol in de mid-life een VM-77 heb aangeschaft leek het me netjes om mij na mijn afwezigheid mij opnieuw voor te stellen. Mijn naam is Mark de Bondt. Samen met mijn meisje en zoon woon ik op de zuidhelling van de Utrechtse heuvelrug en wel in Elst. Na het hebben van een Westfield se, een Sylva Striker en Mojo was ik even klaar met de kitcars. Ik besloot mijn tijd te verdoen met vissen en klungelen aan een circuit geprepareerde bmw 325i. Allemaal leuk en aardig maar op afstand bleef ik de belevenissen en projecten van sommige clubleden volgen. Ook bezocht ik in de tussentijd een paar keer de wimedo waar een aantal van jullie het heerlijk vinden om zichzelf heen en weer te wiegen en steeds maar weer de noodzaak te voelen om hun projecten tot het uiterste te drijven voor een nog betere tijd. Een genot om naar te kijken! Steeds maar weer kwam er die drang om toch het avontuur weer aan te gaan en de zoektocht te starten naar,….tja….naar wat? Een stukgelopen project van een ander? Een technisch wonder uit Engeland met het stuur aan de “verkeerde” kant? Iets met een vaag of niet kloppend kenteken? Bike engine? Car engine? Zit er een dakje en deuren bij? Wil ik toeren? Wil ik racen? Zo veel vragen die mezelf allemaal al eens een keer gesteld had. Het antwoord : kloppend kenteken, om te toeren en soms een circuit, met deuren en dak en een auto motor..het liefs iets wat hier op het vaste land fatsoenlijk in elkaar gezet is. dus uit eindelijk een VM-77 met 2.0 16v Opel torretje….en een nieuwe lievelingskleur…..geel.! wellicht zien we elkaar eens op een van de meets of ander evenement van deze enthousiaste club. groetjes Mark 29 augustus aangepast door M. de Bondt Tekst aangepast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Scheilen Geplaatst: 29 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 29 augustus Welkom Mark, mooie VM77 😀 Grtz. Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 30 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 30 augustus Je hebt een mooie auto gekocht Mark! (gezien van de foto's). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.