John Schouenberg Geplaatst: 27 mei 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 mei 2023 Hallo, heb na jaren probleemloos keuren nu de opmerking gekregen dat ik een achteruitrijlicht moet monteren. heb een fabrieksgebouwde Megabusa van 2003, zit een omkeerbak in voor de achteruit. heeft iemand ervaring met zoiets of tips ? Hoor het graag Alvast bedankt Gr. John Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 1 juni 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 juni 2023 Mijn voorkeur zou zijn een waterdichte microschakelaar te monteren op een steuntje die bediend wordt door de hefboom voor de bediening van de omschakelbak. Bijv. het volgende type: http://nl.greetech-switch.com/waterproof-switch-for-agriculture-equipment. Plaats voor de schakelaar een zekering of tap de aansluiting van een eventueel beschikbare zekering in de zekerling kast. Mocht je meer vragen hebben neem dan kontakt met mij op. Sukses Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
John Schouenberg Geplaatst: 5 juni 2023 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 juni 2023 bedankt voor jou reactie... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.