Gert Zwart Geplaatst: 19 maart 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 maart 2023 Ook dit jaar zijn er weer 2 trackdays van de KCC op het Midland Circuit te Lelystad. Zet alvast in jullie agenda's de volgende data, Zaterdag 27 Mei en Zondag 20 augustus. Op deze dagen kun je met je kitcar, de behendigheid en racekunde van jezelf testen. Of je nou al jaren mee rijdt met Wimedo, of dat het compleet nieuw voor je is. dit maakt niet uit, een ieder is welkom. Heb je vragen die dag, dan lopen er genoeg mensen met voldoende racekennis rond Ben je lid van de KCC dan zijn deze dagen gratis, anders kun je voor het gereduceerde tarief van 50 euro lid worden voor 2023 en dan pak je deze 2 trackdays mooi mee. Naast dat je deze dagen dan gratis kunt deelnemen, krijg je ook 4 keer per jaar een mooi clubblad en heb je toegang tot alle georganiseerde ritten van de KCC, hoe mooi is dat!! Voorgaande jaren waren leden in grote getalen aanwezig en we hopen dit jaar ook weer op dezelfde grote opkomst. Wat heb je nodig voor deze dag? 1. Kitcar 2. Helm 3. Milieuzijltje voor onder de auto. Het programma is eigenlijk net zoals de laatste jaren: 1. Technische keuring vanaf 9.30 2. Rijders uitleg 10.30 3. Afhankelijk van animo tot 16/17.00 Uur rijden. We hopen jullie in grote getalen te verwelkomen op de KCC Trackdays!! Groeten Bas, Menno, Gert, Marc, en Salem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ben Ubaghs Geplaatst: 20 maart 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 maart 2023 Check, we zijn er weer bij 😎 Groeten, Ben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Scheilen Geplaatst: 20 maart 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 maart 2023 Yep, hier ook 😃 Grtz. Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 21 maart 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 maart 2023 kijken, rijden en of foto's maken ik weet nog niet wat het word. Wel zal ik met mijn vader of vrouw aanwezig zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob van Mulekom Geplaatst: 25 maart 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 25 maart 2023 Wij zijn er ook weer bij, mits de weergoden ons goed gezind zijn😎 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 11 april 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 april 2023 Jammer maar in mei kan ik er niet bij zijn in augustus kom ik weer zeker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lmario Geplaatst: 11 april 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 april 2023 Ik ga mijn uiterste best doen om er bij te zijn. 👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Scheilen Geplaatst: 11 april 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 april 2023 7 uren geleden, Tim Valk. zei: Jammer maar in mei kan ik er niet bij zijn in augustus kom ik weer zeker O jee.... geen Tim's BBQ...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 12 mei 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 mei 2023 Op 11-4-2023 om 07:53, Tim Valk. zei: Jammer maar in mei kan ik er niet bij zijn in augustus kom ik weer zeker Dat worden extra hakkevleesballen in het jus gooien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 24 mei 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 mei 2023 Ik ben er zaterdag bij samen met Pa en zal de camera('s) meenemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gert Zwart Geplaatst: 1 augustus 2023 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 augustus 2023 Over een kleine 3 weken is het weer zover, de tweede trackday van het jaar. Zorg dat je erbij bent. In de eerste post is alle overige relevante informatie te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AP Slump Geplaatst: 4 augustus 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 augustus 2023 Ben er bij! Nog specifieke tips voor preparatie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 4 augustus 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 augustus 2023 50 minuten geleden, AP Slump zei: Ben er bij! Nog specifieke tips voor preparatie? Goede banden, geen lekkage van vloeistoffen (check je tankdop of die bij scherpe bochten niet lekt, komt nog wel eens voor), verse remvloeistof (vocht kookt sneller waardoor je stoom bellen kunt krijgen), verse motorolie (olie wil nog wel eens enkele jaren erin blijven voordat het ververst word omdat je weinig rijd), zeil voor onder de auto als je stil staat en onverhoopt lekkage hebt, zorg dat alles vast zit, check je brandstofslangen of deze niet poreus zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Scheilen Geplaatst: 7 augustus 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 augustus 2023 Dit keer helaas niet erbij. Alvast veel plezier voor diegene die er wel zijn 😉 Grtz. Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arn Geplaatst: 13 augustus 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 13 augustus 2023 Als het niet regent ben ik erbij. Misschien een stomme vraag maar wat houdt een milieu zeiltje in? Is dat gewoon een plastic zeil waar je auto op past? Moet ik me ergens van te voren inschrijven of aanmelden of is dat ter plekken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 15 augustus 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 augustus 2023 Op 13-8-2023 om 17:55, arn zei: Als het niet regent ben ik erbij. Misschien een stomme vraag maar wat houdt een milieu zeiltje in? Is dat gewoon een plastic zeil waar je auto op past? Moet ik me ergens van te voren inschrijven of aanmelden of is dat ter plekken? Inderdaad gewoon een plastic zeil waar je auto op staat. Ter plekke inschrijven en dan technische keuring. Hierboven staan de aandachtspunten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arn Geplaatst: 15 augustus 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 augustus 2023 5 uren geleden, Joey van den Bogaert zei: Inderdaad gewoon een plastic zeil waar je auto op staat. Ter plekke inschrijven en dan technische keuring. Hierboven staan de aandachtspunten. Ok bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 21 augustus 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 augustus 2023 (aangepast) De foto's van de trackday van 27 mei 2023. Anderen komen z.s.m. Facebook 4 september 2023 aangepast door Joey van den Bogaert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AP Slump Geplaatst: 3 september 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 september 2023 Link verwijst naar trackday 27 mei en werkt niet Kun je hem nog een keer publiceren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 4 september 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 september 2023 22 uren geleden, AP Slump zei: Link verwijst naar trackday 27 mei en werkt niet Kun je hem nog een keer publiceren? Als het goed is moet het werken. En de foto's zijn inderdaad van 27 mei 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ben Ubaghs Geplaatst: 5 september 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 5 september 2023 Link werkt nu. Super! Bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AP Slump Geplaatst: 13 september 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 13 september 2023 top! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.