Francesco De Stefano Geplaatst: 17 maart Rapporteer Delen Geplaatst: 17 maart Inmiddels zit ik al zo’n 20 jaar op dit forum. Wat me opvalt is de afwezigheid van bedrijvigheid. Niemand die nog een auto aan het bouwen is of een andere motor aan het monteren is? Ik mis de bedrijvigheid van vroeger een beetje….. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudie Heikens Geplaatst: 17 maart Rapporteer Delen Geplaatst: 17 maart Behoefte aan nieuwe (jonge?) aanwas... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lmario Geplaatst: 22 maart Rapporteer Delen Geplaatst: 22 maart (aangepast) Ik ben recent lid geworden en vind het ook stil hier. (niet dat ik JONGE aanwas ben) Ben net aan de slag gegaan met mijn vorig jaar aangeschafte MK Indy Classic. En kan vast binnenkort wel wat hulp gebruiken. bv; hoe ik mijn differentieel het er het makkelijkst uit krijg. Of: wie er een bedrijf weet wat een gat in de benzinetank kan zagen en een alu ring oplassen. Zodat ik een vlotter voor de tankinhoud kan monteren. Ik begrijp dat ik dat allemaal kan vragen en dan ook nog antwoord krijg? Ik zie nu vooral veel posts van jaren oud 22 maart aangepast door Lmario Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudie Heikens Geplaatst: 22 maart Rapporteer Delen Geplaatst: 22 maart Kennis genoeg hier op 't forum Kom maar op met je vragen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 23 maart Rapporteer Delen Geplaatst: 23 maart Op 17-3-2023 om 15:47, Francesco De Stefano zei: Inmiddels zit ik al zo’n 20 jaar op dit forum. Wat me opvalt is de afwezigheid van bedrijvigheid. Niemand die nog een auto aan het bouwen is of een andere motor aan het monteren is? Ik mis de bedrijvigheid van vroeger een beetje….. Facebook en WhatsApp is het medium wat nu veel gebruikt word. Het bouwen van een nieuwe auto is niet meer mogelijk omdat het erg kostbaar is en teveel regeltjes. Veel "jongeren" hebben niet meer de financiële middelen om er een auto bij te hebben of iets te bouwen zoals een kitcar. Ook zijn er tegenwoordig auto's die het zelfde als een kitcar kosten met dezelfde prestaties maar die kunnen ook als daily driver gebruikt worden... 20 uren geleden, Lmario zei: Ik ben recent lid geworden en vind het ook stil hier. (niet dat ik JONGE aanwas ben) Ben net aan de slag gegaan met mijn vorig jaar aangeschafte MK Indy Classic. En kan vast binnenkort wel wat hulp gebruiken. bv; hoe ik mijn differentieel het er het makkelijkst uit krijg. Of: wie er een bedrijf weet wat een gat in de benzinetank kan zagen en een alu ring oplassen. Zodat ik een vlotter voor de tankinhoud kan monteren. Ik begrijp dat ik dat allemaal kan vragen en dan ook nog antwoord krijg? Ik zie nu vooral veel posts van jaren oud Gewoon de vragen stellen net als wat Rudie al aangeeft! Zijn altijd wel leden die hier op dit forum kijken en je kunnen helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lmario Geplaatst: 1 april Rapporteer Delen Geplaatst: 1 april (aangepast) Dank voor alle reacties.👍 Ik heb mijn eerste topic/vraag gestart. Ik begrijp dat facebook en whatsapp tegenwoordig veel gebruikt worden. Ik gebruik ze zelf ook (te)veel. Voor technische topics vindt ik dat wat onhandiger als een formum.(forum zoekt net wat makkelijker vindt ik.) En bij whatsapp groepen moet men je meestal eerst kennen voordat je tot een groep wordt toegelaten. Als splinternieuw lid heb ik die eer nog niet mogen hebbenom een ander lid te kunnen ontmoeten. (Dat zou morgen anders kunnen zin (KCC koffie in Wilp) , maar dan kan ik helaas niet. ) 1 april aangepast door Lmario Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pim de Jonge Geplaatst: 7 april Rapporteer Delen Geplaatst: 7 april Op 17-3-2023 om 15:47, Francesco De Stefano zei: Inmiddels zit ik al zo’n 20 jaar op dit forum. Wat me opvalt is de afwezigheid van bedrijvigheid. Niemand die nog een auto aan het bouwen is of een andere motor aan het monteren is? Ik mis de bedrijvigheid van vroeger een beetje….. Ik ben nog aan het bouwen, maar zoals Joey zegt word registreren lastig en kostbaar😪 Heb toch besloten de auto af te bouwen, daarna zie ik wel. En ik zit idd op facebook: "pims lancia 037" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francesco De Stefano Geplaatst: 7 april Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 7 april Gelukkig maar! Leuk en wat een ruig ding, super gaaf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.