E de Vries Geplaatst: 11 september 2022 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 september 2022 Helaas is mijn carterpan van mijn Westfield met 2.0 Duratec motor lek geraakt. De carterpan was al aangepast voor het plaatsen van de motor destijds door Martin Bron, maar heeft in de loop van de jaren de nodige schavingen gehad. Nu is hij lek door een scheur. Dit zal repareren worden of een andere carterpan. Ik zit eventueel te denken aan een raceline carterpan. Kan ik die zo omwisselen voor de huidige of moet ik dan ook andere aanpassingen (laten) doen. Zal een klus zijn die ik niet zelf kan, maar wil graag kijken wat de opties zijn. Carterpan waar ik naar keek is: https://www.raceline.co.uk/products/part_section.asp?SectionID=22&CategoryID=1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hilberink.g Geplaatst: 11 september 2022 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 september 2022 Neem even contact op met Menno Groenendaal. Je vind hem op de ledenlijst. Hij kan je vast verder helpen. Gr Gerrit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
E de Vries Geplaatst: 13 september 2022 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 13 september 2022 Op 11-9-2022 om 21:58, hilberink.g zei: Neem even contact op met Menno Groenendaal. Je vind hem op de ledenlijst. Hij kan je vast verder helpen. Gr Gerrit Dank voor de tip. Met Menno ook al even contact gehad, evenals met Rolf Bakker. Ga nu kijken naar vervanging van de carterpan door een Raceline aangepaste carterpan voor de Duratec. Repareren levert nieuwe risico's van weer scheuren. Andere ook al ervaringen met de Raceline carterpan? En waar hebben jullie hem besteld? Zie bij Raceline geen rechtstreekse webshop. Maar zie hem wel te koop als kit bij BurtonPower Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 14 september 2022 Rapporteer Delen Geplaatst: 14 september 2022 Burton is een optie. Westfield duitsland, frank primas uit Duitsland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.