Jeffrey brekelmans Geplaatst: 10 juli 2022 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Goedemiddag, ik ben jeffrey brekelmans en kom uit weelde(België) dit is mijn dominator ts400 met een gsx-r 1000 blok Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 11 juli 2022 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Cool, welkom 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeffrey brekelmans Geplaatst: 13 juli 2022 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 13 juli 2022 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hilberink.g Geplaatst: 13 juli 2022 Rapporteer Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Welkom Jeffrey. Heel mooi speelgoed. Veel knutsel en rij plezier met de dominator ts400. ik ben benieuwd wat hij doet en hoe hij klinkt op en circuit dag van de club. Gr Gerrit 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronny Lambrigts Geplaatst: 4 juli 2023 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 juli 2023 (aangepast) ferm! 4 juli 2023 aangepast door Ronny Lambrigts test Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.