Gijs van den Berg Geplaatst: 26 juni 2022 Rapporteer Geplaatst: 26 juni 2022 Goedendag, Mijn naam is Gijs van den Berg, 27 jaar. Doordeweeks woonachtig in Zeist, UT; in de weekenden ben ik in Breda te vinden. Sinds een aantal weken trotse eigenaar van een Stuart Taylor. In de afgelopen weekenden al flink in de weer geweest om deze wat meer naar mijn eigen smaak te maken. Zo is het stuur afneembaar gemaakt, het lakwerk opgeknapt, olie+filters ververst en momenteel zijn de voorspatborden eraf om de steunen te versterken. Ben zeer blij met het forum en het clubblad omdat er al vele vraagstukken met behulp van beide beantwoord zijn. Groet, Gijs (krijg nu steeds een foutmelding bij uploaden van foto over bestandsgrootte) Quote
Rudie Heikens Geplaatst: 27 juni 2022 Rapporteer Geplaatst: 27 juni 2022 Leuk, weer een nieuw (forum-)lid! Gefeliciteerd met je aankoop, daar valt vast veel lol mee te beleven! Moet je nog veel werk doen aan de auto? Welke motor zit er in en papieren in orde? We zijn benieuwd naar de foto's... Veel succes! Quote
hilberink.g Geplaatst: 27 juni 2022 Rapporteer Geplaatst: 27 juni 2022 Welkom bij het forum. Er is veel info te vinden over van alles en nog wat. Wat je niet kunt vinden gewoon vragen. Er is altijd wel iemand die je verder kan helpen . Gr Gerrit Quote
Gijs van den Berg Geplaatst: 27 juni 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst: 27 juni 2022 (aangepast) Bedankt! de motor die erin ligt is een Toyota 1600 16v 4AGE. Eerstvolgende wat op het wensenlijstje staat is een hitteschild maken voor de afwerking ivm katalysator. 27 juni 2022 aangepast door Gijs van den Berg Quote
Menno Groenendaal Geplaatst: 29 juni 2022 Rapporteer Geplaatst: 29 juni 2022 Welkom, veel rij en sleutel plezier Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.