ad coertjens Geplaatst: 10 maart 2022 Rapporteer Geplaatst: 10 maart 2022 (aangepast) Hallo beste mensen. Ik heb nog iets wat is over gebleven ( waar ik overigens veel aan heb gehad) van mijn hobby VM77 met een Cosworth turbo motorblok, namelijk een: Microfilm reader met Microfilm van Fort Sierra Cosworth carrosserie en van een Cosworth turbo motorblok met elektronica van al de relais en bedrading. Van ieder onderdeel de originele fabriek’s OEM nummers. Alles werkt goed, microfilm onder een glas plaatje en schuiven met het blad, zoals vroegen, vroeger stond er deze dingen in ieder archief en werkplaatsen, de voorloper van de computer. De reader is van het merk AGFA, type Copex LD75D. Heeft iemand interessen in dit stukje nostalgie, staat leuk in je werkplaats. Wat ik er voor moet vragen weet ik niet, dat vind ik moeilijk, dus voor de liefhebber, doe een bod en dan komen we er hoogstwaarschijnlijk er wel uit. Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet. Ad Coertjens. / adannelies@ziggo.nl 10 maart 2022 aangepast door ad coertjens Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.