Herman Kamp Geplaatst: 29 juni 2021 Rapporteer Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Fryske Alvestêdetocht 2021 SSCN & KCC Zaterdag 18 en zondag 19 september Ontvangst: vanaf 9.30uur op zaterdag 18 sept. met koffie/thee en oranjekoek. Start rit: 11.00 uur. Startlocatie: Hotel van der Valk Lynbaan 35 8941 BR Leeuwarden Diner: Zaterdagavond 18 sept bij Van der Valk. Er zal een gezamenlijk diner in buffetvorm plaatsvinden. Als je hier aan mee wilt doen laat dit dan zo spoedig mogelijk aan mij weten! Route: Normaal is de route ongeveer 220 km lang. We hebben 2 dagen de tijd, de route zal daarom hier en daar wat aangepast worden. Friesland heeft genoeg cultuur en natuur te bieden. Zo zijn er, in het kader van Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa in 2018, door beroemde kunstenaars uit binnen en buitenland 11 fonteinen gebouwd. Sommige bescheiden klein andere mega groot. Tijdens de tocht is genoeg gelegenheid om al dit moois te bekijken. Voor de cultuurbarbaren onder ons is er natuurlijk de mogelijkheid om beide dagen de complete tocht te rijden. Zaterdag linksom en zondag rechtsom. Overnachten: In Hotel van der Valk Leeuwarden zijn voor deelnemers kamers te boeken, met ongeveer 20 % korting. Bij reservering vermelden dat je boekt als KCC-lid. Doe dit op tijd want vol is vol! 1 Nacht: Eenpersoonskamer € 132,50 per nacht, Tweepersoonskamer € 149,00 per nacht 2 Nachten: Eenpersoonskamer € 122,50 per nacht, Tweepersoonskamer € 139,00 per nacht Bovenstaande tarieven zijn inclusief ontbijt en exclusief toeristenbelasting. Toeristenbelasting €1,00 pppn. Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van de WIFI en aanwezige fitness en wellness in het hotel. Voor een impressie van de comfortkamer verwijs ik u graag naar: https://www.hotelleeuwarden.nl/kamers/comfort-kamer/. Natuurlijk zijn er ook legio andere mooie hotels of B&B ’s te boeken. Resume: · 18 en 19 september 2021, Friesland. · Aanmelden kan vanaf nu bij mij én laat tevens aan mij weten of je zaterdagavond mee eet. E-mail 3kamp@ziggo.nl. · Boeken van kamers kan rechtstreeks bij het hotel. · Heb je verder nog vragen dan kun je mij bereiken op 3kamp@ziggo.nl. Tot in september, Judith en Herman Kamp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herman Kamp Geplaatst: 15 augustus 2021 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 15 augustus 2021 Zopas terug van het narijden van de route van dag 1! Al zeg ik het zelf, het wordt een prachtige tocht. Vaak langs het water, soms er over heen en een enkele keer er zelfs onderdoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herman Kamp Geplaatst: 5 september 2021 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 september 2021 Gisteren dag 2 van de route nagereden. Ook dit belooft een mooie tocht te worden! Aanmelden kan nog steeds! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 9 september 2021 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 september 2021 Ik ben (zoals de weersverwachting nu is) zaterdag aanwezig. 1 of 2 personen nog geen idee. Zondag past niet in de planning. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.