Joey van den Bogaert Geplaatst: 9 juni 2021 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Dag allen, Eindelijk maar toch gaan we weer KCC op de koffie organiseren. De 1e keer zal zijn op 27 juni. Voor de leden die willen komen graag van te voren aanmelden zodat ik richting de Kribbe een idee heb hoeveel mensen er komen. Ook als je iemand meeneemt dit graag vermelden. Helaas zijn evenementen nog aan een maximaal aantallen bezoekere gebonden... Vanaf een uurtje of 11 staat de koffie klaar. Groet, Joey van den Bogaert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob van Lokven Geplaatst: 17 juni 2021 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juni 2021 Hi Joey, ik kom even langs om een bakkie te doen. Het is tenslotte een thuiswedstrijd. Groet Rob En als je me dan die foto kunt sturen van de Marlin die in het gras geparkeerd staat zou ik dat op prijs stellen. Ik laat je tegen die tijd wel mijn 06 weten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.