Ga naar inhoud

Ken Block


Bauke busscher

Aanbevolen berichten

Ha ha, geweldig...kan je voorstellen, joh...daar ben je als ski-er en wordt je gek van de snowboarders...laat staan de asociale jongens op hun snow-machines...en dan komt een of andere dwaas langs in zo'n 4x4 aangedreven monster. Het blik op hun gezichten had prachtig moeten zijn!

Leuk stuk marketing, totaal nutteloze auto denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek van de snowboarders???

ik wordt gek van die skiers !!! :P

Ik word gek van de irritaties tussen de twee groepen :roll::P

Eigenlijk zou iedereen die skiet een tijdje moeten snowboarden en iedereen die snowboard een tijdje moeten skieen. Zal er heel wat meer begrip voor elkaar komen denk ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zou iedereen die skiet een tijdje moeten snowboarden en iedereen die snowboard een tijdje moeten skieen. Zal er heel wat meer begrip voor elkaar komen denk ik :D

Klopt inderdaad. Een weekje snowboarden vond ik leuker dan al mijn ski-ervaringen samen gegooid. Probleem is, ik begon pijn in m'n tanden te krijgen zo vaak waren ze de grond in geslagen! Hartstikke lollig..tot dat het mis gaat...en dan gaat het heel erg mis!! Ik ging vaker neer in enkele dagen dan een tawainese hoer in haar hele leven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

:| nu wordt ie wel heel fraai Tarry... en ik hoef niet te weten wat jij met je zus doet.

Wat ik met mijn zus doe?! Gadver...hoe jij daarbij komt... :shock:

...hmmm, dat jij zo snel dat soort conclusies trekt zegt al gauw genoeg over jou denk ik...maar dat wisten we al natuurlijk, viezerdje :wink:

Hmm...van Ken Block naar incest in slechts 9 posts...best knap, eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...