Arme Ben Geplaatst January 29 Rapporteren Share Geplaatst January 29 Hallo! Mijn engelse man heeft een k.assieke Lotus Elan M100 waarvan het rechter achterlicht is gebroken. Niet de lamp maar de plastic bescherming. Volgens hem kan je dit nergens in Nederland kan vervangen. Ik zeg: tuurlijk wel! Hij denkt van niet. Please help me mijn gelijk te krijgen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joey van den Bogaert Geplaatst February 8 Rapporteren Share Geplaatst February 8 Beste, Lotus club Holland of van Sten engineering al eens geprobeerd. Zij hebben het meeste met Lotus dus de kans is zeer groot om daar te slagen. Groet, Joey van den Bogaert Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
B.Klaaijsen Geplaatst February 9 Rapporteren Share Geplaatst February 9 zelfde units als een van de donor autos, de Renault Alpine A610 , al zal dat het zoeken niet makkelijker maken maar het vergroot de kans al weer wat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tim Valk. Geplaatst February 9 Rapporteren Share Geplaatst February 9 Even lotus bits in uk contacteren, deze sturen het zeker op Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts