Didier Verkynderen Geplaatst January 25 Rapporteren Share Geplaatst January 25 Hello, Ik heb een probleem met mijn 7" platen LSD van mijn Westfield S2000 (3.92) De LSD functie werkt niet meer omdat de dikke silicone olie door iemand is verwijderd. Hoeveel koppel zou er op het diff moeten zitten voor de Westfield S2000 (205 bhp)? Na enig zoekwerk vermoed ik 180Nm. Ik wil weten welke viscositeit (in centi Stokes) de silicone olie moet hebben voor dit koppel? Het is oa te koop op ebay: https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_nkw=diff%20silicone&_sacat=See-All-Categories&_trksid=p5197.m570.l1313 Zou dit hetzelfde zijn als de standaard 7" LSD diffs van een Ford Sierra? Alvast bedankt voor het delen van de info. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Menno Groenendaal Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 Je zou hardeman motorsport eens kunnen vragen. Die reviseren ook dit soort differentiëlen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Didier Verkynderen Geplaatst January 27 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 27 (bewerkt) Bedankt Menno voor de tip. Het contact is reeds gelegd. Ze hebben ook een interessante webshop. January 27 bewerkt door Didier Verkynderen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts