Rudie Heikens Geplaatst January 4 Rapporteren Share Geplaatst January 4 Alle club- en forumleden wens ik een voorspoedig 2021! Veel sleutelplezier en weinig schade! OK, een beetje sleutelen mag dan wel, maar alleen omdat dat er beter of mooier van wordt... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hilberink.g Geplaatst January 4 Rapporteren Share Geplaatst January 4 Hee Rudie jij ook de beste wensen. En de rest van de club natuurlijk ook. Hopelijk kunnen we dit jaar weer wat meer . Tot het volgende evenement. Gr Gerrit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Herman Kamp Geplaatst January 5 Rapporteren Share Geplaatst January 5 Ik sluit mij daar bij aan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter Scheilen Geplaatst January 7 Rapporteren Share Geplaatst January 7 Beste wensen iedereen! Grtz. Peter Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ben Ubaghs Geplaatst January 8 Rapporteren Share Geplaatst January 8 Beter laat dan nooit😚 Van ons uit ook voor iedereen de beste wensen en dat we dit jaar maar veel ritten kunnen/mogen maken. Groetjes, Ben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts