Harry Bouma Geplaatst: 30 december 2020 Rapporteer Geplaatst: 30 december 2020 (aangepast) Wegens een upgrade naar PFC remmen een complete set AP racing voorremmen. Schijven nog practisch nieuw en zijn vlak. nieuw 18mm gemeten 17,6mm. Calipers wegen per stuk 1,6kg en zijn in perfecte staat. Pagid RS4-2 blokken. Achterremmen met enkelvoudige schijven en Ford calipers. Tevens Pagid RS4-2 blokken. Alles in superconditie. Doe een bod 10 februari 2021 aangepast door Harry Bouma aanvulling Quote
Menno Groenendaal Geplaatst: 31 december 2020 Rapporteer Geplaatst: 31 december 2020 Mooie set, ben wel benieuwd welke remmen je nu gaat nemen van PFC? Quote
Harry Bouma Geplaatst: 31 december 2020 Auteur Rapporteer Geplaatst: 31 december 2020 ZR43 in combinatie met 2x Brembo XA2LF6 mastercilinders. De ZR43 zijn een stuk breder op de blokken en kan ik ook in combinatie met carbon schijven gebruiken. Ben ongeveer een jaar bezig geweest om de combinatie te krijgen zoals ik het voor ogen had. Vooral de calipers die eigenlijk uit de F3 komen waren moeilijk te vinden, maar vreemd genoeg kwam ik ze toch op MP tegen. Zoals zo vaak geduld is een schone zaak Quote
Menno Groenendaal Geplaatst: 31 december 2020 Rapporteer Geplaatst: 31 december 2020 Wil je topic niet vervuilen maar dat wordt heel mooi Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.