Stefan van der knijff Geplaatst December 19, 2020 Rapporteren Share Geplaatst December 19, 2020 Is er Toevallig een VM waar een van deze stoelen in zit? ik twijfel er aan of de breedte vooral aan de voorkant gaat passen https://www.eldonroadster.nl/rcc/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Francesco De Stefano Geplaatst December 21, 2020 Rapporteren Share Geplaatst December 21, 2020 Waarom vraag je bij de verkopende partij niet even de maten op? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Stefan van der knijff Geplaatst December 21, 2020 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 21, 2020 Dat heb ik gedaan, en we denken dat past. vandaar mijn vraag of er al mij zijn voor gegaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter Scheilen Geplaatst December 21, 2020 Rapporteren Share Geplaatst December 21, 2020 Nette stoelen zo te zien! Ik ben ook wel geïnteresseerd. Beetje uit de buurt voort mij, maar ik ga er wellicht toch eens langs om te kijken. @Stefan, laat eens weten of je ze aangeschaft/geplaatst hebt. Grtz. Peter Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Herman Kamp Geplaatst December 22, 2020 Rapporteren Share Geplaatst December 22, 2020 Zal volgens mij wel passen. Ik heb deze stoelen in een Milan 7 Plus (Rush) en deze heeft (volgens mij) dezelfde maten als een VM. Groeten Herman Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts