Joey van den Bogaert Geplaatst: 2 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 september 2020 Allen, Om er toch nog een mooi jaar van te maken zit ik er weer aan te denken om tijdens de volgende KCC op de koffie weer een rondje om Apeldoorn te rijden. Tijdsplanning: 11:00-13:00 uur gezelligheid en lunch 13:00-15:00 uur rondje Apeldoorn 15:00-??:?? afsluiting ieder zijn eigen weg. De kosten voor koffie/thee, lunch of het drankje aan het eind zijn voor jezelf! Ik vraag aan de KCC geen budget voor deze rit ik heb al voor een andere rit budget gehad. Tot de 13e! Joey Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hilberink.g Geplaatst: 4 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 september 2020 Joey waar kan ik de route downloaden . ( seven club ?) Is dit de zelfde route als de vorige keer. Bij droog weer tot de 13e . Gr Gerrit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 5 september 2020 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 september 2020 Op 4-9-2020 om 19:50 zei hilberink.g: Joey waar kan ik de route downloaden . ( seven club ?) Is dit de zelfde route als de vorige keer. Bij droog weer tot de 13e . Gr Gerrit Hoi Gerrit, Ik plaats een nieuwe link. Heb de route na vandaag iets gewijzigd. Kwam op een stukje offroad en niet overzichtelijke kruisingen voor de rest hetzelfde als een jaar geleden. Joey Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 7 september 2020 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 7 september 2020 GPX voor KCC op de koffie. Graag hieronder melden of je komt ivm het bezoekers aantal bij de Kribbe. Joey KCC op de koffie.gpx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hilberink.g Geplaatst: 7 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 september 2020 Ik kom zo wie zo aleen het weer bepaald met welke auto Gr Gerrit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herman Kamp Geplaatst: 11 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 september 2020 Judith en ikzelf zijn van de partij. Tot zondag! Groeten Herman Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Pepping Geplaatst: 12 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 september 2020 ik kom ook ff langs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob van Lokven Geplaatst: 13 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 13 september 2020 Hallo allemaal, Ik ben nét terug uit Portugal en ben er deze keer niet bij. Veel plezier en een mooie rit gewenst. Groet Rob P.s Gerrit: de spatbord bevestiging is weer gelast, dus de Marlin kan weer naar buiten 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.