E. Scholte Albers Geplaatst: 8 september 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 september 2019 Weet iemand of ik de uitstulpingen weg kan slijpen zonder dat er een lekkage ontstaat? Ik weet niet of dat het een massieve uitstulping is. Het is een Ford diff 7 inch. Gr Eric Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francesco De Stefano Geplaatst: 8 september 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 september 2019 Dat is geen probleem. Is massief. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 10 september 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 september 2019 ik heb wel een deksel liggen, maak vandaag wel even een foto van de achterkant. Volgens mij is zit er een kleine uitholling in aan de achterzijde, maar niet erg diep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 10 september 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 september 2019 Als ik het zo opmeet kun je maximaal 22mm van de nok afhalen, dan houdt je voldoende reserve over rekening houdend met toleranties. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
E. Scholte Albers Geplaatst: 10 september 2019 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 10 september 2019 Dank je wel Harry voor deze info. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.