Walther van den Biggelaar Geplaatst: 16 augustus 2019 Rapporteer Geplaatst: 16 augustus 2019 Tijdens de ALV in Lelystad zag ik een mooie VM77, blauw metallic, met Duratec-motor en glasfiber deurtjes die meer armruimte bieden. De leverancier zou zijn Gunter Schmidt van GS-Motorsport Duitsland. Ik kreeg het telefoonnummer, maar helaas, mogelijk verkeerd genoteerd. Wie kan mij informeren hoe met Gunter Schmidt in kontakt te komen? Bij voorbaat dank.
hilberink.g Geplaatst: 16 augustus 2019 Rapporteer Geplaatst: 16 augustus 2019 De blauwe vm is van Germ Hessink. Misschien hem even berichtje sturen . Gr Gerrit
Francesco De Stefano Geplaatst: 16 augustus 2019 Rapporteer Geplaatst: 16 augustus 2019 Erg benieuwd, wil je ons op de hoogte houden? Alvast dank, Francesco
Walther van den Biggelaar Geplaatst: 18 augustus 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst: 18 augustus 2019 Het door Edwin genoemde telefoonnummer heb ik gebruikt, tevergeefs. Ik heb nu meer gegevens en doe een nieuwe poging. Bedankt.
Peter Scheilen Geplaatst: 18 augustus 2019 Rapporteer Geplaatst: 18 augustus 2019 Ik vermoed dat het deze deuren zijn: http://www.cr-modelltechnik.de/7zuframe.htm In de linker kolom "Carbon-Türen" selecteren. Als ik het goed heb dan komen de deuren van Germ hier ook vandaan. Grtz. Peter P.s. overigens staan nog meer VM gerelateerde carbon/polyester delen op deze website.
Joey van den Bogaert Geplaatst: 19 augustus 2019 Rapporteer Geplaatst: 19 augustus 2019 Gunter Schmidt is technische delen. Christof Rothe zijn body delen dus ook de deuren.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.