W. Willems Geplaatst: 20 juni 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 juni 2019 Ik ben op zoek naar een neus voor een Westfield SEIW zoals afgebeeld op bijgaande foto. Kleur is niet zo belangrijk. Ik neem niet aan dat de standaard neus voor een Westfield zonder meer past (?). Is een standaard neus wel netjes passend te maken? Ik sta open voor ideeën. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 21 juni 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 juni 2019 Zoals je ziet is de neus net een beetje anders dan afgebeeld. Dit is een Westfield V8 neus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W. Willems Geplaatst: 21 juni 2019 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 21 juni 2019 Heeft iemand ervaring of dit passnd te maken is? @Joey: verkoop je deze neus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 21 juni 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 juni 2019 6 uur geleden zei W. Willems: Heeft iemand ervaring of dit passnd te maken is? @Joey: verkoop je deze neus? Nee! Zit op een rijdende auto. Was meer als voorbeeld dat de neus die je laat zien anders is dan standaard Westfield. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W. Willems Geplaatst: 22 juni 2019 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 22 juni 2019 Dat de neus anders is was mij al bekend. Daar ligt ook het probleem. Als iemand een soortgelijke neus heeft of mij tips kan geven om deze neus te repareren (scheurvorming), hoor ik het graag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 23 juni 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 23 juni 2019 Reparatie is helemaal geen probleem moest het zijn😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W. Willems Geplaatst: 24 juni 2019 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 24 juni 2019 19 uur geleden zei Tim Valk.: Reparatie is helemaal geen probleem moest het zijn😉 Beste Tim, ik heb zelf geen kennis van polysterreparaties. Weet jij (of iemand) een hobbyist in Limburg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 25 juni 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 25 juni 2019 13 uur geleden zei W. Willems: Beste Tim, ik heb zelf geen kennis van polysterreparaties. Weet jij (of iemand) een hobbyist in Limburg? Als je tussen de adverteerders kijk zie je 1 polyester bedrijf staan en 1 in Belgie die allerlei reparaties uitvoert. Deze 2e is Tim. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 25 juni 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 25 juni 2019 Inderdaad, ben wel iets gewoon ondertussen😬 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
harm Geplaatst: 5 juli 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 5 juli 2019 Idd gewoon naar Tim gaan . Maakt hij prima in orde voor je. Jouw neus met duct erin is in kleine serie ooit gemaakt een speld in de hooiberg dus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.