Tim Valk. Geplaatst: 23 april 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 23 april 2019 Een super seven kitcar van het merk robin hood met een vast rvc gevormd chassis dus geen buizenframe Volledig ford sierra mechaniek van a tot z, dus ook onafhankelijke wielophanging achter. Er zit een 2 liter pinto in (205 blok!) met t9 5bak achter Nieuwe alu nafttank erbij LET OP: geen kenteken of papieren bij deze circuit racer Is maar goed 500 kg en kan dus ook op een gewone aanhanger van 750kg vervoerd worden wou deze eerst zelf voor op circuit gebruiken maar heb weer iets anders op het oog prijs: 2999€ Een beller is sneller: 0032497548260 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Aerdts Geplaatst: 26 april 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 26 april 2019 Is nu niet echt een auto om mee op het circuit te gaan. De ophanging en motor zijn ver van deze tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 26 april 2019 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 26 april 2019 Ophanging ok, motor ben ik niet mee akkoord! ik doe met mijn pinto met dubelle carburators toch heel wat brute kracht welke ook nooit elektronisch zal falen🤔 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Aerdts Geplaatst: 27 april 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 april 2019 Multikleppers zijn niet voor niks in de racewereld de meest voor de hand liggende motoren. Hoge toeren met veel vermogen en brandstof maximaal benutten. Wil je een racer bouwen is een Pinto niet de meest gewilde motor, los van autocross of autospeedway. Vroegen, bij gebrek aan beter, waren de 2 Webers de ultieme setup. Deze tijd is echter al heel lang achterhaald. Old school is leuk , maar moderne inspuiting is beheersing en vermogen in elk toerental. Een snelle motor in een minder chassis is tevens een bodemloze put van frustratie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hilberink.g Geplaatst: 27 april 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 april 2019 Ik denk dat je voor dat geld een heleboel plezier kunt beleven aan deze Robin Hood. Wat is er beter dan eerst leren rijden met iets minder vermogen. Koop lekker een dure Donkervoort als je het niks vind. Sorry mijn eigen Robin Hood is bijna klaar. Maar op deze manier kun je een leuke auto bouwen voor weinig geld. Gr Gerrit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Aerdts Geplaatst: 27 april 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 april 2019 Het is een voertuig zonder kenteken, alleen maar bedoeld als racer. Verder laat ik het hierbij want jullie zijn veel deskundiger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 27 april 2019 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 27 april 2019 Richard, bij opmerkingen kan je altijd antwoorden verwachten, moet kunnen langs alle kanten, heb momenteel 2 zekere klanten die deze onmiddellijk willen ophalen voor 2500€ maar is me net te weinig en voor mezelf ook wazrd momenteel, niemand denk ik kan zichzelf tot een “deskundige” benoemen vond ik maar blijkt toch dat velen hier toch een bepaalde waarde in zien, denk ook niet dat je ergens voor deze prijs een rijdende super seven model kan aanschaffen, indien je er weet hoor ik het graag, heb nog plaats zat in de tuin😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten