Sjon Boots Geplaatst: 13 januari 2019 Rapporteer Geplaatst: 13 januari 2019 pas je met een lengte van 1.97 in een westfield
Tim Valk. Geplaatst: 14 januari 2019 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2019 Dit betwijfel ik, ik weet dat een mk 1 van de ruimere is, ben aelf 1.9 en pas hier nogal goed in
Joey van den Bogaert Geplaatst: 14 januari 2019 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2019 Zou kunnen maar ligt eraan waar je de lengte hebt in de benen of bovenlichaam. Hangende of de standaard staande pedalen? Heb eens iemand van 2 meter in de Westfield gehad. Reactie was hier pas ik wel in dat verwonderd mij. Was bijrijders zijde.
Paul van der Knijff Geplaatst: 14 januari 2019 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2019 Waar woon je? ik woon bij Rotterdam, kun je komen passen. Ik heb mijn Westfield op lange mensen gebouwd. Ik ben 1. 87 en wanneer mijn dunne stoel achterin staat kan ik niet bij de pedalen...
Ramon Koch Geplaatst: 15 januari 2019 Rapporteer Geplaatst: 15 januari 2019 Hahaha, ik ben 1m95 en pas in mijn Westfield met dikke stoelen. Wel de volgende modificaties: Stoelrunners eruit (komt de stoel 5-6cm lager te staan) en stuur 2-3cm hoger gezet met RHD -> LHD ombouw. Kunt altijd eens komen passen in Maastricht
Paul van de Kant Geplaatst: 18 januari 2019 Rapporteer Geplaatst: 18 januari 2019 On 1/14/2019 at 7:51 AM, Joey van den Bogaert said: Zou kunnen maar ligt eraan waar je de lengte hebt in de benen of bovenlichaam. Hangende of de standaard staande pedalen? Heb eens iemand van 2 meter in de Westfield gehad. Reactie was hier pas ik wel in dat verwonderd mij. Was bijrijders zijde. Even lachen meneer Spekschoor!!!
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.