Ga naar inhoud

Dax Rush V8


Leo van Teeffelen
 Delen

Aanbevolen berichten

Na bijna een jaar bouwen aan mijn Dax Rush is het eerste rijmoment in zicht.

Ik heb vorig jaar een Dax Rush gekocht rechts gestuurd met daarbij een losse Rover V8 motor. Beiden zijn volledig uit elkaar geweest ieder onderdeel is gereviseerd of vervangen.

De stuurinrichting is van rechts naar links verplaats, de V8 Efi is geplaatst en aangesloten.

Vorige week naar de RDW geweest om de auto op Nederlands kenteken te zetten. Na de keuring had binnen een week mijn kenteken binnen.

Een nieuwe auto uit 1980!!. OP dit moment ben ik met de tuning bezig en loop ik tegen een probleempje aan.

De motor start vlot, echter als ik gas geeft lijkt hij niet voldoende benzine te krijgen en valt uit. Als ik heel langzaam het toerental op voer lukt het wel.

De ontsteking is op tijd gezet, sensoren zijn schoongemaakt en of vervangen. alle vacuumslangen zijn nagelopen. elektrische systemen zijn doorgemeten.

Is er iemand die een tip heeft waar dit aan zou kunnen liggen. Ik zou namelijk dolgraag een eerste stukje gaan rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...