Leo van Teeffelen Geplaatst: 16 oktober 2018 Rapporteer Geplaatst: 16 oktober 2018 Na bijna een jaar bouwen aan mijn Dax Rush is het eerste rijmoment in zicht. Ik heb vorig jaar een Dax Rush gekocht rechts gestuurd met daarbij een losse Rover V8 motor. Beiden zijn volledig uit elkaar geweest ieder onderdeel is gereviseerd of vervangen. De stuurinrichting is van rechts naar links verplaats, de V8 Efi is geplaatst en aangesloten. Vorige week naar de RDW geweest om de auto op Nederlands kenteken te zetten. Na de keuring had binnen een week mijn kenteken binnen. Een nieuwe auto uit 1980!!. OP dit moment ben ik met de tuning bezig en loop ik tegen een probleempje aan. De motor start vlot, echter als ik gas geeft lijkt hij niet voldoende benzine te krijgen en valt uit. Als ik heel langzaam het toerental op voer lukt het wel. De ontsteking is op tijd gezet, sensoren zijn schoongemaakt en of vervangen. alle vacuumslangen zijn nagelopen. elektrische systemen zijn doorgemeten. Is er iemand die een tip heeft waar dit aan zou kunnen liggen. Ik zou namelijk dolgraag een eerste stukje gaan rijden
Mischa Bauman Geplaatst: 16 oktober 2018 Rapporteer Geplaatst: 16 oktober 2018 benzine drukregelaar. of de benzine pomp. is de pomp wel vervangen door een injectie versie?
Leo van Teeffelen Geplaatst: 16 oktober 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 16 oktober 2018 Pomp is een nieuwe Bosch pomp met 5 bar brandstof druk, en een lucas 4rv pressure regulator
Dirk Strikwerda Geplaatst: 16 oktober 2018 Rapporteer Geplaatst: 16 oktober 2018 Mechanische vervroeging in de de verdeler loopt stroef ? Hoe is de vervroeging gemeten ? Bij stationair of bij 3500 toeren rond de 35 graden ?
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.