Ga naar inhoud

Ketting pons te leen?

Theo v/d Munckhof
 Delen

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand een ketting pons te leen voor motorfiets omgeving Eindhoven / Helmond, of wil een ketting komen fixen in Mierlo?     Ik heb ook nog 1 of twee schakels nodig, ketting zal wel standaard zijn en moet ik inderdaad nog opmeten. Verwacht niet dat de motorzaak een pons uitleend maar vragen kan altijd.. begin eerst hier. voor ik ga shoppen. Alternatief is langs ' rijden'  zonder ketting ha. 

zoiets: 

Groeten, Theo 

aangepast door Theo v/d Munckhof
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Het vinden van losse schakels en klinknagels is wat lastiger als verwacht... nog niet gevonden. RK 50 LFO, vanmiddag langs motor zaak of ze misschien nog een oude in de container hebben liggen... losse klinknagels vind ik nergens (rond 5.2 mm, zo'n 26 mm lang) en schakels zonder pennen ook niet, ok 2 set's kopen is een optie en zal het wel worden... 2.4 mm breed en 5/8 steek, gat 5.2 mm. Heeft iemand iets liggen toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een kettingen zou ik niet gaan prutsen, als ze breken is de kans op veel grotere schade groot, 'n nieuwe kost toch ook niet heel de wereld, gewoon 'n nieuwe kopen Theo, dan loop je ook geer risico.

Mvg. Ad C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...