Ga naar inhoud

Ketting pons te leen?

Theo v/d Munckhof

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand een ketting pons te leen voor motorfiets omgeving Eindhoven / Helmond, of wil een ketting komen fixen in Mierlo?     Ik heb ook nog 1 of twee schakels nodig, ketting zal wel standaard zijn en moet ik inderdaad nog opmeten. Verwacht niet dat de motorzaak een pons uitleend maar vragen kan altijd.. begin eerst hier. voor ik ga shoppen. Alternatief is langs ' rijden'  zonder ketting ha. 

zoiets: 

Groeten, Theo 

Geplaatst:

Met een slijptol en doorslag krijg je ook een ketting prima op maat..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het vinden van losse schakels en klinknagels is wat lastiger als verwacht... nog niet gevonden. RK 50 LFO, vanmiddag langs motor zaak of ze misschien nog een oude in de container hebben liggen... losse klinknagels vind ik nergens (rond 5.2 mm, zo'n 26 mm lang) en schakels zonder pennen ook niet, ok 2 set's kopen is een optie en zal het wel worden... 2.4 mm breed en 5/8 steek, gat 5.2 mm. Heeft iemand iets liggen toevallig?

Geplaatst:

Met een kettingen zou ik niet gaan prutsen, als ze breken is de kans op veel grotere schade groot, 'n nieuwe kost toch ook niet heel de wereld, gewoon 'n nieuwe kopen Theo, dan loop je ook geer risico.

Mvg. Ad C.

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...