Klaas van Veluw Geplaatst: 27 juni 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 juni 2018 Omdat de lotus Elise apk goedkeuring heeft gekregen Heb ik de 4 gasmeter niet meer zovaak nodig Ideaal voor het afstellen van een vrij programmeerbare ecu( eigenlijk kun je niet zonder) Hij is pas gecalibreerd Als je hem een keer nodig bent hij is dus te leen (en niet te koop) voor een kleine vergoeding ivm onderhoud 06 drie nul 7 twee 01 73 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Bakker Geplaatst: 27 juni 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 juni 2018 Ga je zaterdag ook naar de seloc meeting ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Klaas van Veluw Geplaatst: 28 juni 2018 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 28 juni 2018 jan ....dat was ik wel van plan alleen heb ik nog een koelings probleem de auto kwam afgelopen woensdag niet boven de 69 graden ook niet na flink doortrappen nieuwe thermostaat blijft open staan had er net een nieuwe thermostaat ingeplaatst van 83 /85 graden en is bij mijn auto niet in een uurtje gefixt jammer genoeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Bakker Geplaatst: 28 juni 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 28 juni 2018 Nee dat weet ik, jammer hoor, altijd leuk twee Noorderlingen bij elkaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul van der Knijff Geplaatst: 28 juni 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 28 juni 2018 Waar woon jij ergens Klaas? Was al een klein beetje op zoek naar een 4 gas tester maar mijn buurman zegt altijd dat ik alleen dingen moet kopen die iemand anders niet heeft... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Klaas van Veluw Geplaatst: 29 juni 2018 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 29 juni 2018 noorden van het land ongeveer tussen drachten en marum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul van der Knijff Geplaatst: 30 juni 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 30 juni 2018 oei dat is best een beetje ver voor iemand uit rotterdam... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Klaas van Veluw Geplaatst: 30 juni 2018 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 30 juni 2018 ach 2 uurtjes plezier,en hoe verder je deze kant op komt des te beter het wordt😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Aerdts Geplaatst: 3 juli 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 juli 2018 en vlakker.................................... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lmario Geplaatst: 5 april Rapporteer Delen Geplaatst: 5 april Is deze 4 gas meter nog te huur na zoveel jaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.