Bart Jansen Geplaatst: 25 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 25 mei 2018 Van mijn mk Indy heeft de hoofd remcilinder het begeven. Ik denk dat het er een is van een Ford Sierra maar welk type?? Wie kan me helpen welke ik moet bestellen ?
Dirk Strikwerda Geplaatst: 25 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 25 mei 2018 https://www.motomobil.com/motomobil-ersatzteilkatalog,4144.html Nummer verwijst idd naar Sierra Hier haal ik vaak info. Heb je trommelremmen achter ? Dan heb je de versie met 3 aansluitingen.
Bart Jansen Geplaatst: 25 mei 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 25 mei 2018 Nee heb rondom schijfremmen
JB de Klerk Geplaatst: 2 juni 2018 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2018 Ook met schijfremmen kan je deze gebruiken, heb ik ook gedaan. De voorste remmen apart aansluiten en achter op 1 aansluiting en dan achter weer splitsen met T- stuk.
E. Scholte Albers Geplaatst: 2 juni 2018 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2018 Misscien heb ik er eentje liggen voor je. Ik heb mijn hoofdrem cylinder vervangen door 2 kleinere. Deze zat mijn inziens te dicht bij de uitlaat. Zal morgen een foto maken en naar het nummer kijken.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.