Walther van den Biggelaar Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapporteer Geplaatst: 31 oktober 2017 Ik ben op zoek naar een origineel frame van een Westfield-dakje. Wie heeft zo'n frame te koop? Ik wil het modificeren om het passend te maken voor mijn HKT-Seven. Mogelijk zijn frames van andere fabricaten ook te gebruiken. Ik moet ze dan wel even zien.
Harry Bouma Geplaatst: 1 november 2017 Rapporteer Geplaatst: 1 november 2017 ik heb nog wel een dakframe + dakje liggen van een Caterham.
Walther van den Biggelaar Geplaatst: 1 november 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst: 1 november 2017 Harry bedankt voor je snelle reactie op mijn oproep. Kan je mij een of meer foto's sturen van de constructie omdat ik niet op de hoogte ben van de lay-out. wvdbiggelaar@live.nl Ik had een Westfield met dakframe en dat was zeer ingenieus. Ik ken deze constructie en meen door wat zagen en lassen het zaakje op maat te kunnen laten maken voor mijn HKT.
B.Klaaijsen Geplaatst: 1 november 2017 Rapporteer Geplaatst: 1 november 2017 Ik denk niet dat caterham dat 3 delige vouwmechanisme gebruikt van de latere westfield dakjes en 2 delige zit al op de hkt
Walther van den Biggelaar Geplaatst: 5 november 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst: 5 november 2017 Op 1-11-2017 om 22:56 zei B.Klaaijsen: Ik denk niet dat caterham dat 3 delige vouwmechanisme gebruikt van de latere westfield dakjes en 2 delige zit al op de hkt Dag Bas, het driedelige dakframe van Westfield zit ingenieus in elkaar en ondersteunt het dakje met drie buizen. Ik had het op mijn Westfield. Ik meen het passend te kunnen laten maken om zo een mooi dakje te kunnen laten contrueren. Ik zal eerst nog even kijken wat ik aankan met het summiere buizenframe dat bij de HKT zit.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.