W vd Knaap Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapporteer Geplaatst: 21 oktober 2017 Hierbij nog voor de geinterreseerden. De standaard homokineten van de bakzijde van de honda versplinterde in no time door het vermogen. Nieuwe assen laten maken. De bakzijde homokineet is volledig nagebouwd met sterker materiaal en ipv 86mm zit er nu een 100mm vw vr6 homokineet aanvast. Wielzijde is standaard gebleven. Dit omdat(tevens correcte info gekregen) die het zouden moeten houden. Assen zijn verhard ook en het hele plaatje is zeer gedegen gemaakt. Ben er dan ook zeer content mee! Quote
Koen de Jong Geplaatst: 22 oktober 2017 Rapporteer Geplaatst: 22 oktober 2017 Mag ik vragen waar je de Assen hebt laten maken? gr. Koen Quote
W vd Knaap Geplaatst: 22 oktober 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst: 22 oktober 2017 Jazeker, heb de assen bij Herman Morsink laten maken. Mocht je het nodig hebben dan kan ik je hem zijn nmr geven. Quote
Wouter Dijkstra Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapporteer Geplaatst: 27 oktober 2017 Ik wil tevens zijn tel nummer.. Quote
Jan de Graaf Geplaatst: 4 november 2017 Rapporteer Geplaatst: 4 november 2017 Ziet er goed uit! Zou je mij dat nummer ook kunnen sturen? Ik wil ook iets speciaals laten maken. Quote
j vonk Geplaatst: 6 juli 2022 Rapporteer Geplaatst: 6 juli 2022 heb jij evt een adres of telefoonnummer voor mij Quote
Peter Scheilen Geplaatst: 12 juli 2022 Rapporteer Geplaatst: 12 juli 2022 Kijk ook eens op: J&R CV JOINTS-DRIVESHAFTS | eBay Stores Veel verschillende aandrijfassen. Grtz. Peter Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.