W. Willems Geplaatst: 11 juni 2017 Rapporteer Geplaatst: 11 juni 2017 https://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/kitcars/m1173820885-lotus-seven-replica.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=7 Geregistreerd als Barchetta 7s. Zou dit een probleem kunnen opleveren?
Roy Nijhof Geplaatst: 11 juni 2017 Rapporteer Geplaatst: 11 juni 2017 ik heb de auto ook zien staan en heb hier mijn bedenkingen bij. Het is een volledig zelfgebouwde seven ook zal dit met evt onderdelen een probleem op kunnen leveren lijkt mij
Tim Valk. Geplaatst: 11 juni 2017 Rapporteer Geplaatst: 11 juni 2017 Lijkt mij een correcte prijs voor deze afwerking eventueel door verkoper laten keuren
W. Willems Geplaatst: 11 juni 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst: 11 juni 2017 Ik stel idd de nodige vraagtekens bij deze auto. Daarnaast de Cosworth wellicht bij reparaties een prijzige optie (?).
Mischa Bauman Geplaatst: 12 juni 2017 Rapporteer Geplaatst: 12 juni 2017 onderdelen is net zo een speurtoch als bij de kit geleverde sevens. Zeker als ze wat ouder zijn. van veel fabrikanten is niet alles bekend. Vaak wel bij westfield, Caterham, Vm, Sylva, mk. Kenteken eigenbouw is juist ook goed. De auto is dan toen der tijd gekeurd bij de rdw.
Joey van den Bogaert Geplaatst: 13 juni 2017 Rapporteer Geplaatst: 13 juni 2017 Eigenbouw op kenteken is goed. Type kon ik ook elke willekeurige naam voor verzinnen tijdens de inschrijving in Nederland. Wel moet de auto voorzien worden van een verse APK. Deze is een jaar geleden verlopen. Vooral de motor heeft een goede controle nodig. Dit zal een auto zijn met weinig kilometers en het gevolg daarvan kan zijn uitgedroogde rubberpakkingen keerringen en klep afdichtingen.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.