Tim Valk. Geplaatst: 5 maart 2017 Rapporteer Geplaatst: 5 maart 2017 Beste kitcar boys, ik dacht 2 jaar geleden op de jaarlijkse alv (kan ook vorig jaar zijn) was er een sevenachtige auto aanwezig maar dit was een fabrieksgebouwde (en vrij kostelijk) het was geen hkt maar zag er nog sportiever en nieuwer uit deze had een gebogen voorruit met aansluitbare deurtjes uit aluminium weet iemand welk merk, type dit was heb me al doodgezocht maar kan er niet opkomen
A.Boeren Geplaatst: 6 maart 2017 Rapporteer Geplaatst: 6 maart 2017 Dutton Phaeton , dank voor de complimenten Dat mag ik zeggen maar een RCB klinkt aannemelijker.. Groet, Arjan
Fabian Snijders Geplaatst: 7 maart 2017 Rapporteer Geplaatst: 7 maart 2017 Arjan altijd uit de grappige hoek komend LOL maar denk ook RCB
Marcel Stehouwer Geplaatst: 7 maart 2017 Rapporteer Geplaatst: 7 maart 2017 Nou moet ik zeggen dat ik ook eerst aan de Duton Pheaton dacht
Tim Valk. Geplaatst: 9 maart 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst: 9 maart 2017 INDERDAAD, THANKS NICE RIDE
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.