J. Gijsberts Geplaatst: 21 november 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 november 2016 Wie heeft ervaring met de Gunson G4008 wiel-uitlijnplaat Trakrite voor het instellen van zowel de voor- als de achteras en de nauwkeurigheid hiervan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 21 november 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 november 2016 Mijn mening is dat dit een snelle indicatie geeft maar wel heel globaal is. Je hebt bijvoorbeeld geen idee hoe de achteras t.o.v. de vooras staat. Voor het geld wat deze tool kost kun je heel mooi touw en stokken kopen om je auto uit te lijnen. Hier kun je wel lezen hoe dat werkt. http://www.smartracingproducts.com/smartstrings.html het frame heb je niet nodig dit kun je zelfs doen met 2 houten latten en een paar assteuntjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 21 november 2016 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 21 november 2016 Menno bedankt voor de informatie. De Gunson uitlijn platen zijn maar geschikt voor banden tot een breedte van 235 mm. Ik moet 265 mm hebben. Ik denk dat ik inderdaad volgens het smartracing products principe ga werken. Ik wil hiervoor de speciale profielen van Motedis gaan gebruiken omdat je hiermee snel met de speciale inschuifmoeren iets kunt bouwen en is gemakkelijker dan hout om universeel te maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 22 november 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 22 november 2016 Op 21-11-2016 om 20:29 zei J. Gijsberts: Menno bedankt voor de informatie. De Gunson uitlijn platen zijn maar geschikt voor banden tot een breedte van 235 mm. Ik moet 265 mm hebben. Ik denk dat ik inderdaad volgens het smartracing products principe ga werken. Ik wil hiervoor de speciale profielen van Motedis gaan gebruiken omdat je hiermee snel met de speciale inschuifmoeren iets kunt bouwen en is gemakkelijker dan hout om universeel te maken Had ik nog niet eens aan gedacht om het met alu profielen te doen. Ik zit nu ook steeds te klooien met een paar lijmtangen aan de brug met touwtjes er tussen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 8 december 2016 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 8 december 2016 Inmiddels het Watkins SmartStrings apparaat van aluminium profielen gemaakt. Heel snel verstelbaar en spelingsvrij. Eind deze maand wordt de auto hiermee uitgelijnd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 8 december 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 december 2016 mooi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.