M. de Bondt Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 Uiteindelijk hebben we toch besloten om onze westfield te gaan verkopen.Het betreft hier een Se met een 1.6 cvh ford motor Hij heeft nog de starre achteras wat heel veel rijplezier opleverd.De auto verkeerd in goede staat en en heeft een apk tot 06/2010Zelf hebben we de prijs van 7200 euro in gedachte maar je mag er ook meer voor geven. Als het goed is, moet je via onderstaande link foto's kunnen zien.http://cid-08e05dac738c38d3.skydrive.live.com/browse.aspx/Westfield?permissionsChanged=1
M. de Bondt Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 Foto´s in het bericht hierboven. Moet nu wel lukken.
Wouter van der Ende Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 die link komt op een pagina terecht waar ik in moet loggen even ergens anders dat plaatje parkeren denk ik
Gast Ron van Sterkenburg Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 Hallo Bondt,Kun je mij foto's mailen? Ik heb interesse.met vriendelijke groeten,Ron
Gast Teun Rorije Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 Was ook wel nieuwsgierig naar de foto's maar met de links kan ik niets.
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 4. Complete Kitcars mogen alleen door leden worden aangeboden. Een uitzondering wordt gemaakt voor Kitcars (als in dat geval nog van een Kitcars gesproken kan worden ) die te koop worden aangeboden voor €2500,- of minder, deze mogen wel hier op het forum gezet worden door niet leden. De prijs moet in dit geval duidelijk vermeld zijn. even snel lid worden dus, of je prijs aanpassen, en dan heb ik ook wel interesse.
M. de Bondt Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 4. Complete Kitcars mogen alleen door leden worden aangeboden. Een uitzondering wordt gemaakt voor Kitcars (als in dat geval nog van een Kitcars gesproken kan worden ) die te koop worden aangeboden voor €2500,- of minder, deze mogen wel hier op het forum gezet worden door niet leden. De prijs moet in dit geval duidelijk vermeld zijn. even snel lid worden dus, of je prijs aanpassen, en dan heb ik ook wel interesse. Ik ben wel degelijk KCC lid, maar ben mijn gegevens kwijt. Derhalve even een nieuwe login aangemaakt.
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 Dan heb ik niks gezegd!!Maar dan had je je wachtwoord gewoon op kunnen vragen.Je inlognaam was: MarkDeBondt (gevonden in de gebruikerslijst)Vervolgens klik je op ''wachtwoord vergeten'' en tada ... hij komt in je mail binnen!
Werner Van Loock Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 Heb je wat meer specs, zoals bouwjaar, carburateurs, injectie, etc...
M. de Bondt Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 13 oktober 2009 Hahaha, ik was er bang voor......nou komt ie:-Ford 1.6 cvh (135pk??)-dubbele webers-T9 5 bak-Bouwjaar 1989-links gestuurt-starre achteras-Willwood remmerij aan de voorzijde-achter trommels-13"velgen met 205br bandenAls er iemand is die nog meer weet te verzinnen en daar twijfel ik niet aan hoor ik het graag
Gast Peter Smithjes Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 14 oktober 2009 Hi, Leuke foto's, nette auto. Zit er een dakje en/of deurtjes bij?Groet, Peter.
M. de Bondt Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 14 oktober 2009 Er zit geen dakje op wel is er iets wat op deurtjes moet lijken.Gewoon lekker open rijden vond ik trouwens wel de ultime ervaring........
Gast Peter Smithjes Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 15 oktober 2009 Eens, open rijden is natuurlijk het leukste...Is het wel mogelijk om er nog een dakje op te laten maken? Wellicht dat ook andere forumleden hierover iets kunnen melden. Mogelijkheden en eventuele kosten.
M. de Bondt Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 15 oktober 2009 Beste Peter, Ik weet zeker dat het mogelijk is om er een dakje op te laten maken en heb me wel eens laten vertellen dat de prijzen zo rond de 600 a 800 euro liggen.Ook wil er nog wel eens wat via ebay aangeboden worden uiteraard tegen geheel andere prijzen en vaak (bijna alleen maar) aan de andere kant van de Noordzee. (gewoon ff zelf ophalen aan de overkant lekker met een Westy zonder dak zou ik zeggen, Liefst de mijne! )
M. de Bondt Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 23 oktober 2009 Tjonge, is er dan ook niemand die een leuk bod uit wil brengen?
Gast Jeroen Wils Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 23 oktober 2009 heb je misschien een langer lijstje van de wagenleeftijd, km,...
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 24 oktober 2009 Tjonge, is er dan ook niemand die een leuk bod uit wil brengen?Je hebt het seizoen en de economie niet echt mee zitten.
Gast Bert Bakker Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik ken het probleem.
Jan Wessing Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 24 oktober 2009 Het is een mooie auto en een goede prijs.Om hem in een paar weken kwijt te raken moet je een beetje geluk hebben.Geduld is hier het advies.Of zet hem volgend voorjaar te koop.
Gast Lars Vandenreijt Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapporteer Geplaatst: 29 oktober 2009 zou u aub de km stand en het bouwjaar van de motor kunnen meegeven?en u zegt 135pk is dit dan de turbo versie?Mvg Lars
Gast Alfred Blancke Geplaatst: 6 november 2009 Rapporteer Geplaatst: 6 november 2009 zitten webers opDe beste man wil hem zeker niet meer verkopenhij reageerd niet meer op Pb mail.
M. de Bondt Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 6 november 2009 Auto is nog steeds te koop!!!Ik ben weer wakker Alfred.Soms moet ik werken en heb ik geen tijd om te reageren..........Er zitten Webers op....zie omschrijving, thanks.
Gast Alfred Blancke Geplaatst: 6 november 2009 Rapporteer Geplaatst: 6 november 2009 Auto is nog steeds te koop!!!Ik ben weer wakker Alfred.Soms moet ik werken en heb ik geen tijd om te reageren..........Er zitten Webers op....zie omschrijving, thanks.Oke krijg je mijn PB mail niet binnen ? :roll:
M. de Bondt Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 6 november 2009 Is gelukt dacht ik zo....
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.