Niels Schreuders Geplaatst: 26 april 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 26 april 2016 Hallo, Ik ben op zoek naar een Links gestuurd stuurhuis van een Ford Sierra voor onze MK indy, hij hoeft nog niet persé ingekort te zijn. Ik dacht een goed stuurhuis te hebben, alleen deze blijkt achteraf niet van een Sierra te zijn. Waardoor mijn Quaife quick rack niet past. Groet, Niels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niels Schreuders Geplaatst: 2 mei 2016 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 2 mei 2016 Niemand die iets heeft of iemand kent met een links Sierra stuurhuis? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
harm Geplaatst: 2 mei 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 mei 2016 Heb ik liggen niels. Maar ben nog tot 6 mei op vakantie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niels Schreuders Geplaatst: 3 mei 2016 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 mei 2016 Dat is wel het kleinste probleem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.