Benoit Lemage Geplaatst: 17 februari 2016 Rapporteer Geplaatst: 17 februari 2016 Ik zit te knoeien om foto's bij te voegen maar lukt niet . Dus hulp meer dan welkom... anders is opgeruimd maar blijft in mijn garage
R. Broer Geplaatst: 17 februari 2016 Rapporteer Geplaatst: 17 februari 2016 Bestand mag niet groter zijn dan 1 MB. Maak foto met je gsm op resolutie 1280 x 720. Daarna het bestand kiezen en reactie plaatsen.
Benoit Lemage Geplaatst: 20 februari 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 20 februari 2016 Eindelijk is het me gelukt. Ziehier wat ik nog gevonden heb: 2 x vierpuntgordel (origineel Wesfield) = Verkocht Tonneau cover Westfield Sei, nieuw nooit gemonteerd. Plaatje in carbon om achter het stuur te plaatsen. Krachtige ventilator = Verkocht Indien interesse, via pm
harm Geplaatst: 21 februari 2016 Rapporteer Geplaatst: 21 februari 2016 zitten er al drukknoppen in het tonneau? en wat vraag je er voor?
JB de Klerk Geplaatst: 9 augustus 2017 Rapporteer Geplaatst: 9 augustus 2017 Heb je nog de tonneau cover? groeten JanĀ
Benoit Lemage Geplaatst: 11 augustus 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst: 11 augustus 2017 Sorry, ben al heel lang niet meer op het forum geweest. Tonneau cover nog steeds beschikbaar.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.