Ga naar inhoud

Sylva Leader Rebuild

Robin Haba
 Delen

Aanbevolen berichten

:-) .....heb ik wel even overwogen, maar ik vond de nadelen van een mast voor mijn neus zwaarder wegen als het op windenergie rijden met het zeil.... :-)

De nieuwe puist lijkt nu wel heel erg groot, maar je zult zien datie wel mee valt als de boel in de verf zit.

Hij loopt namelijk langzaam af........je krijgt een beetje een Capri bobbel idee.......verwacht ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...

Euuhhh..........hij is bijna af :unsure:......mocht er nog interesse zijn in meerdere bouw foto's zal ik die een keer uploaden.

Spijtig vind ik het dat ik de boel hier niet netjes heb bij gehouden.....schaamschaamschande !

Hierbij dan een paar foto's van het rijdende, apk gekeurde verherbouw project.

Er zijn nog wat dingen die af moeten worden gemaakt.....maar eerst maar eens een end (s)tuffen naar al dat werk :P

IMG_20170718_140110.jpg

IMG_20170718_140137.jpg

IMG_20170718_140253.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robin,

Eindresultaat ziet er goed uit.

Wat je heb gedaan aan verbouwing is wel heel bijzonder en is toch zeker de moeite waard om te laten zien. 

Je kunt je bouwverslag ook laten vereeuwigen in het magazine kits4all. Die editie van kits4all wel bewaren, die gaat geld opleveren :) 

Zet het op papier en leuke foto's erbij (foto's kan via bv wetransfer) en stuur het naar de redactie (redactie@kitcarclub.nl, of naar mij, secretaris@kitcarclub.nl).

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...